دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

کارت های هواداری باشگاه شهرداری ارومیه و هزاران سوال بی جواب

از آنجائیکه همه چیزمان شبیه خودمان است مگر می شود یک کار اصولی و زیربنایی در این شهر انجام داد بدون آنکه نقدی متوجه آن باشد؟

همه چیزمان به خودمان می آید و طبیعتا باید کارت های هواداری باشگاه شهرداری ارومیه نیز لایق هواداران باشد اما برای اولین در طول تاریخ ورزش آذربایجان غربی است که کارت های هواداری قرار است امسال به همت باشگاه شهرداری ارومیه در اختیار هواداران قرار گیرد ولی از آنجائیکه در بازی تیم شهرداری ارومیه با وزارت دفاع 4 کارت هواداری به مستندسازان برزیلی و مسئول تشریفات فدراسیون والیبال ایران تعلق گرفت فرض می کنیم که توزیع این کارت های هواداری شروع شده است.

آبانماه 93!

شهر پر از تبلیغات کارت های هواداری است و همه جا از کارت های هواداری بعنوان شناسنامه دوم هواداران یاد می شود. ثبت نام باشگاه برای کارت های هواداری شروع شده است و طولی نمی کشد که بسیاری برای گرفتن شناسنامه های دومشان ثبت نام می کنند.

 

سایت شهرداری ارومیه از مزایای کارت های هواداری شهرداری ارومیه خبر می دهد:

مزایای کارت هواداری تک ستاره به قیمت یک صد هزار ریال


– کارت هواداری تک ستاره عکس‌دار
– حضور در تمرینات تیم
– شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای باشگاه (لباس، توپ، کاور و ...)
– تخفیف ۱۰% هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی باشگاه
– استفاده از بیمه حوادث ۱ساله به صورت رایگان

قابل ذکر است تمامی کارت‌های هواداری برنزی یا تک ستاره باشگاه‌های دیگر فاقد عکس هستند، کانون هواداران باشگاه تصمیم بر عکس‌دار کردن کلیه کارت‌ها گرفته است. قابل ذکر است بعد از اتمام ثبت نام، حضور در تمرینات تیم بدون کارت هواداری امکان‌پذیر نخواهد بود.

کارت هواداری ۲ستاره به قیمت دویست هزار ریال

– علاوه بر مزایای کارت هواداری تک ستاره
– شرکت در قرعه کشی خرید پیراهن امضا شده
– شرکت در قرعه کشی توپ امضا شده
– شرکت در قرعه کشی حضور رودرو و گرفتن عکس با بازیکن
– خرید از فروشگاه اینترنتی باشگاه با ۱۵% تخفیف
– تخفیف ۵۰ درصدی هنگام تهیه بلیط روز مسابقه (بازی‌های داخلی)

کارت هواداری۳ ستاره به قیمت سیصد هزار ریال

– علاوه بر مزایای کارت‌های دیگر
– خرید پیراهن امضا شده بدون قرعه کشی
– خرید توپ امضا شده بدون قرعه کشی
– خرید از فروشگاه اینترنتی باشگاه با ۲۰% تخفیف
– شرکت در مراسمات خاص باشگاه
– حضور رودرو با بازیکن و گرفتن عکس
– شرکت در قرعه کشی حضور در بازی‌های یک چهارم نهایی خارج از خانه
– خرید با تخفیف‌های قابل ملاحظه از مراکز تحت قرارداد باشگاه (رستوران‌ها، استخر، مراکز خرید و ...)
– بلیط همه بازی‌ها به صورت رایگان خواهد بود (بازی‌های داخلی)

همانگونه که دیده می شود در مزایای کارت های هواداری همه چیز پیش بینی شده است. با داشتن کارت های برنزی هر هوادار می تواند یکساله به طور رایگان بیمه حوادث شود! یا اجازه حضور در تمرینات را دارد اما بزرگترین مشکلی که این کارت های هواداری دارد اینست که با داشتن آنها شما نمی توانید با بازیکنان عکس بگیرید و وقتی شما می خواهید بعد از تمرینات یا در جلو ورزشگاه الغدیر با بازیکن خود عکس بگیرید وقتی بازیکن متوجه شود کارت هواداری شما تک ستاره است چنین اجازه ای را به شما نخواهد داد!

اما تخفیف 10 درصدی خرید از فروشگاه اینترنتی باشگاه نیز در این کارت ها پیش بینی شده است اما کدام فروشگاه اینترنتی؟

نکته جالب در مورد کارت های هواداری دو ستاره است. باداشتن این کارت هواداری، عاشقان والیبال ارومیه می توانند در قرعه کشی حضور رودرو و عکس گرفتن با بازیکنان شهرداری ارومیه شرکت کنند. این بدین معنی است که باشگاه در پریودهای زمانی مختلف بین دارندگان این کارت ها قرعه کشی کرده و بسته به ظرفیت بازیکن و حوصله وی اجاره می دهد(توجه داشته باشید)تنها اجازه می دهد! که رودرو با بازیکن ایستاده و در کنار وی عکس بگیرید!

درحالیکه در همه باشگاه های دنیا و حتی ایران هواداران می توانند از باجه های مختلف تعبیه شده در استادیوم شال و کلاه و لباس تیم های موردنظر و محبوب خود را تهیه کنند در ارومیه قضیه کمی متفاوت است. با داشتن کارت های دوستاره شما تنها می توانید در قرعه کشی خرید این اقلام شرکت کنید و این نیز بستگی به شانس شما دارد که در قرعه کشی برنده خوش شانس خرید پیراهن باشگاه شوید یا نه؟

در کارت های سه ستاره نیز تمامی مزایایی که در ازای قرعه کشی در کارت های دوستاره موجود بود اینجا در قبال کارت های سه ستاره بصورت رایگان در اختیار هوادار قرار داده می شود و می تواند با بازیکن موردعلاقه خود عکس بگیرد و شال و پیراهن و کلاه باشگاه محبوبش را بخرد. مزایایی که در کارت های دوستاره به قیدقرعه ممکن پذیر بود.

حال از این قضایا بگذریم به این نکته می رسیم که کارت های هواداری قرار بود در بین هواداران تا اوایل نیم فصل اول توزیع شود ولی یک روز مانده به پایان نیم فصل توزیع آنها شروع شد که حتی از توزیع این کارت ها خبر موثقی در رسانه های نزدیک به باشگاه نیز وجود ندارد.

ضمن اینکه با استناد به نوشته های روی کارت های هواداری، این کارت ها فقط برای بیست و هشتمین دوره لیگ برتر تهیه شده اند و برای فصل بعد معتبر نیستند و هیچ تراشه بر روی آنها وجود ندارد و بیشتر به کارت ویزیت پزشکان شباهت دارد.

ضمن آنکه باشگاه شهرداری ارومیه مدعی شده بود این کارت های هواداری برای اولین بار در نوع برنزی شان در بین باشگاه ایران عکس دار هستند ولی با کمی جست و جو متوجه شدیم کارت های برنزی هواداران تراکتور نیز عکس دار است!

اما قضیه اینجا جالب تر می شود که باشگاه اعلام می کند: "تمامی کارت های  هواداری دارای خاصیت کلکسیونی بوده و در صورت خرید و و نگهداری هریک از کارتهای فوق به مدت 5 سال، کارت  و تندیس وفاداری باشگاه را دریافت خواهید کرد."

یک سوال: جناب آقای احد یوسفی قالقاچی چه تضمینی دارد محمد حضرت پور شهردار ارومیه تا پنج سال آینده و تا پایان لیگ سی و دوم اسپانسرینگ تیم را برعهده داشته باشد که هوادار بخواهد بعد از پنج سال تندیس وفاداری دریافت کند؟

مگر وفاداری به باشگاه تنها با خرید و نگه داشتن پنج ساله این کارت ثابت می شود؟ شاید یک نفر آنتی ورزشی و آنتی والیبالی نیز برای اینکه بخواهد تندیس دریافت کند این کارت های هواداری را دریافت نماید آیا بعد 5 سال آیا این تندیس به او نیز تعلق می گیرد؟

ضمنا می شود توضیح دهید بیمه رایگان یکساله حوادث ورزشی تحت پوشش کدام شرکت بیمه ای است؟

جناب یوسفی امیدواریم به زودی در یک نشست خبری با اصحاب رسانه در اینباره مفصلا با خبرنگاران صادقانه سخن بگوئید و اشتباهات خود را در صورت اثبات شدن بپذیرید. با تشکر ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.