دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

خرید۱۱ هزارتن سیب و پرتقال میوه شب عید آذربایجان غربی

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی آذربایجان غربی از خرید سه هزار تن پرتقال برای تنظیم بازار میوه
عید خبر داد.
آقای برزگر با بیان اینکه دو میوه سیب درختی و پرتقال در طرح تنظیم بازار استان ارائه می شود گفت: جهت رفاه حال مردم و مصرف کنندگان و ثابت نگه داشتن قیمت میوه شب عید سه هزار تن پرتقال از استان مازندران خریداری شده است.
وی با بیان اینکه پرتقال خریداری شده از هفته پیش در حال حمل به استان و ذخیره سازی است، افزود: بخشی از اعتبار خریداری پرتقال از استان مازندران توسط سازمان تعاون روستایی ایران پرداخت می شود وبخشی دیگر نیز
به صورت تهاتر با سیب درختی استان آذربایجان غربی انجام می گیرد.
آقای برزگر در خصوص تامین سیب درختی تنظیم بازار شب عید نیز گفت هشت هزار تن از سیب درختی تولیدی در استان که عمدتا در شهرستان ارومیه تولید شده است،خریداری شده وآماده ارائه به بازار های هدف در سایر استان ها است.
مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی آذربایجان غربی با بیان اینکه حدود دویست میلیارد ریال برای خرید سیب درختی باغداران استان هزینه شده است گفت سیب درختی لازم برای طرح تنظیم بازار آذربایجان غربی از تولیدات داخلی خود این استان خواهد بود.
آقای برزگر در خصوص قیمت پرتقال و سیب درختی قابل عرضه در طرح تنظیم بازار عید نیز گفت: این محصولات بر اساس سیاست گذاری های کمیته راهبردی استان و با پایین ترین قیمت وارد بازار خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.