دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

مسافران نوروزی از تخفیف ۱۵ درصدی در ارومیه برخوردار می‌شوند

محمد ستارپور عصر امروز در جلسه علنی اعضای شهرای شهر ارومیه اظهار داشت: برای رفاه مسافرانی که در ایام عید نوروز به ارومیه سفر می‌کنند تخفیف ۱۵ درصدی برای اقامت در دهکده ساحلی چی‌چست این شهر پیش‌بینی شده است.

عضو شورای شهر ارومیه گفت: از سوی دیگر در شهرداری ارومیه، پاکسازی عمومی سطح شهر با اولویت ورودی‌های شهر با استفاده از امکانات شهرداری و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های زیست محیطی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به محوطه آرامستان‌ها با توجه به استفاده عموم مردم در روزهای پایان سال، نظارت بر بازارهای روز میوه از نظر کنترل قیمت‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی و فعال بودن آنها و همکاری با سازمان‌های مرتبط از نظر توزیع میوه و اقلام مورد نیاز مردم نیز در این ایام انجام می‌گیرد.

ستارپور افزود: علاوه بر آن حفظ آمادگی کافی از نظر تجهیزات سازمان‌ها به ویژه آتش‌نشانی برای ارائه خدمات امداد و نجات در روزهای پایانی سال و استقرار در ورودی‌های شهر برای کمک‌رسانی به حوادث احتمالی در جاده‌های مواصلاتی، آماده‌سازی محیط پارک‌های عمومی از لحاظ نمازخانه‌ها، مکان‌های تفریحی و سرویس‌های بهداشتی و رفع نواقصات آنها نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

عضو شورای شهر ارومیه بیان کرد: آسفالت و لکه‌گیری همه معابر اصلی شهر و جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز در معابر اصلی، خط‌کشی معابر عمومی و ایمن سازی سرعت گیرهای سطح شهر و نیز اجرای برنامه ویژه روز طبیعت در سال آینده نیز توسط شورای شهر ارومیه پیش‌بینی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.