دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

بیش از 8 هزار نفر زائر به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می شوند


زائران اعزامی از استان از مناطق عملیاتی جنوب از جمله فتح المبین، فکه، چذابه، دهلاویه، هویزه، طلائیه، شلمچه، اروندکنار، علقمه، دشت آزادگان، سوسنگرد و حمیدیه در شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه اعزام های کاروان های راهیان نور طی 20 دوره پنج روزه انجام می شود، گفت: در هر دوره سه روز اقامت و 2 روز طی مسیر راه به طول می انجامد.

سرهنگ چراغی با بیان اینکه از تمام شهرهای استان به مناطق عملیاتی جنوب کاروان اعزام می شود، ادامه داد: 200 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در نظر گرفته شده است.

سرهنگ چراغی با اشاره به حضور راویان پیشکسوت در کاروان های راهیان نور گفت: هر اتوبوس یک کاروان تلقی می شود بنابراین برای هر اتوبوس روحانی، راوی و مسئول مشخصی تعیین شده است.

وی گفت: بیش از 1 هزار و 500 نفر نیز پیش بینی می شود به صورت کاروان های خودجوش و خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی اذعان کرد: اعزام های استان از 15 اسفند ماه آغاز می شود و تا 13 فروردین ادامه می یابد که در سال جاری بیش از 40 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود دارد.

اردوهای راهیان نور آذربایجان غربی در قالب کاروان های دانشجویی، دانش آموزی، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.