دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

واژگونی تانکر حامل سوخت در میدان جهاد نقده

ساعت 19 شب گذشته یک دستگاه تریلی حامل "سوخت مازوت" که از اربیل عراق به سمت بندر عباس در حرکت بود در میدان جهاد نقده (فلکه فرمانداری) واژگون شد.

این حادثه باعث مسدود شدن مسیر رفت و برگشت بلوار کاشانی شد.

سه دستگاه جرثقیل و یک دستگاه گریدر ساعت ها تلاش کردند تا تانکر واژگون شده را از مسیر خارج کنند اما سوخت 24 تنی داخل تانکر باعث شده بود تا امدادگران گزینه های پیش رو را با حساسیت بیشتری انتخاب کنند.

سر انجام اولین تلاش برای بلند کردن تانکر سوخت در ساعت 10 شب آغاز شد اما پاره شدن یکی از سیم های بکسل باعث رها شدن تانکر و واژگونی مجدد آن شد.

مردم حاضر در صحنه تأخیر چندین ساله برای احداث کمربندی را علت اصلی این حادثه دانستند و به خبرنگار ما گفتند: اگر مسئولین به وعده هایشان برای احداث کمربندی عمل می کردند شاهد این حوادث ناگوار نبودیم.

راننده حادثه دیده درباره علت حادثه به خبرنگار سولدوز خبر گفت: خودم هم متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد، این فقط یک حادثه غیر قابل پیش بینی بود.

به علت نبود کمربندی، روزانه حدود 900 کامیون از داخل شهر نقده تردد می کنند که معمولا خسارت های جانی و مالی به همراه داشته اند.

ساعت 23 دومین تلاش برای بلند کردن تانکر سوخت آغاز شد و این بار جرثقیل ها با کمک گریدر موفق شدند تانکر واژگون شده را روی چرخ هایش بر زمین بگذارند.

این حادثه باعث سرازیر شدن مقدار زیادی مایع مازوت به سطح خیابان و فضای سبز شد.

 رئیس راهنمایی و رانندگی نقده نیز علت اصلی این حادثه را نقص فنی این خودروی سنگین اعلام و بر احداث هر چه سریع تر کمربندی نقده تأکید کرد.

سرهنگ کاظمی اظهار کرد: تا وقتی نقده کمربندی نداشته باشد باید منتظر چنین حوادثی در داخل شهر باشیم.

از زمان شروع تا پایان این حادثه دهها تریلی و کمرشکن از محل حادثه عبور کردند.

تابستان سال گذشته نیز یک دستگاه بونکر سیمان در میدان جهاد نقده واژگون شد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.