دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

پاکسازی حاشیه اتوبان‌های پایتخت از معتادان پرخطر

سرهنگ بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر بر اساس وظایف ذاتی خود اقدام به شناسایی و دستگیری قاچاقچیان می‌کند و بر همین اساس روز گذشته موفق به کشف ۴۸۰کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش که به صورت جاسازی در لاستیک یک دستگاه خودرو قرار گرفته بود شد.

وی ادامه داد: براساس اطلاع پلیس توسط مردم و اکیپ‌های اطلاعاتی متوجه شدیم که خودروی سواری به سمت تهران از مسیر اتوبان قم حامل مقداری قابل توجه مواد مخدر است لذا نیروهای خود را جهت شناسایی این خودرو به کار گرفتیم.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه نیروهای پلیس پس از شناسایی و تعقیب و گریز خودروی قاچاقچیان موفق به دستگیری شش نفر از آنها شدند گفت: این افراد اکثرا سابقه دار هستند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵.۵ تن مواد مخدر کشف و ۸۰باند بزرگ نیز در این رابطه متلاشی شده است و در واقع می‌توان گفت پلیس رشد چشمگیری در برخورد با قاچاقچیان داشته است.

سرهنگ بخشنده همچنین از دستگیری ۱۸۰ معتاد متجاهر و پرخطر از اطراف اتوبان‌های پایتخت خبر داد و گفت:همه این افراد امروز دستگیر شده و به مرکز ترک اعتیاد اخوان تحویل داده شدند.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال نیز ۴۵هزار معتاد فروشنده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که بخشی از این افراد برای چندمین بار توسط پلیس شناسایی شده‌اند.

وی در ادامه بیان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در ایام عید نیز با جدیت با فروشندگان و قاچاق چیان برخورد می‌کند و علاوه بر معابر تهران محورهای مواصلاتی یازده گانه و سطح شهر توسط تیم‌های ویژه رصد می‌شود و ما خواب را برای قاچاقچیان راحت نمی‌گذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.