دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

احمد شهید با دشمنان انقلاب اسلامی ایران دست در یک کاسه دارد

چندی پیش احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران گزارش ماه مارس سال 2014 خود درباره حقوق بشر ایران را منتشر کرد.

وی در این گزارش ضمن استقبال از برخی اقدامات دولت جدید ایران برای پیشبرد حقوق بشر، اعم از پیشنهاد تدوین منشور حقوق شهروندی، مدعی شده این اقدامات هنوز به طور کامل پاسخگوی نگرانی‌های مجمع عمومی سازمان ملل، شورای حقوق بشر، مدافعان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی نیستند.

گزارشکر ویژه سازمان ملل در بخش‌های ابتدایی این گزارش مدعی شده منشور حقوق بشر پیشنهاد شده توسط دولت روحانی قادر به حذف قوانین و سیاست‌هایی که به تبعیض علیه اقلیت‌های قومی و مذهبی، از جمله بهایی‌ها منجر می‌شوند، نخواهد بود.

علاوه بر این، احمد شهید از دولت ایران به خاطر عدم توجه به مسائل مربوط به حقوق زنان، سنگسار، قطع عضو، اعدام با طناب و اعدام نوجوانان در منشور حقوق شهروندی انتقاد کرده است.

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار این رسانه در رابطه با گزارشی که احمد شهید ارائه داده، گفت: احمد شهید وابستگی آمریکایی دارد و با دشمنان انقلاب اسلامی ایران دست در یک کاسه دارد.

وی افزود: احمد شهید همیشه بر علیه انقلاب اسلامی حرکت کرده و فردی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند نباید بر مغرضانه بودن گزارشات وی شک کرد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ اظهار کرد: حقوق بشری که الان صهیونیستی ها و داعشی ها در عراق و افغانستان و پاکستان اجرا می کنند و آمریکایی ها که جنایت های خود را با بمباران انسان ها و زنده زنده سوزاندن آنها ادامه می دهند چطور در حقوق بشر محکوم نشدند.

عیسی زاده با بیان اینکه صلح، آرامش، اخوت، برابری و وحدت در ایران اسلامی تبلور دارد، گفت: این افراد ناآگاه چطور ایران را محکوم به نقض حقوق بشر می کنند در حالیکه ایران نمونه بارز احترام به حقوق بشر در جهان است.

وی تصریح کرد: همگان باید بدانند که این گزارشات مغرضانه هستند و به هیچ وجه صحت ندارند و به جز اینکه موجب سلب آرامش می شوند راه به جایی نمی برند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ افزود: هدف از ارائه این گزارش کند کردن حرکت انقلاب اسلامی ایران است که امروزه در جهان با سرعت بسیار در حال پیشروی است و مخدوش کردن چهره ایران در بعضی مجامع بین المللی و سیاه نمایی ایران در اذهان آنان است ولی این افراد باید بدانند که به اهدافشان نخواهند رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.