دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

جنایت برای فرار از ترک اعتیاد

پسر شیشه‌ای وقتی متوجه شد دوستانش قصد دارند او را به کمپ ترک اعتیاد ببرند، آنها را هدف ضربات مرگبار چاقو قرار داد و گریخت.

به گزارش جام‌جم، عصر بیست‌و‌چهارم فروردین امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری خونینی در یکی از محله‌های شهرستان محلات استان مرکزی خبر داد.

ماموران با حضور در محل دریافتند، دو پسر جوان با ضربه چاقو زخمی شده و حال یکی از آنها وخیم است. مجروحان بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها به علت اصابت ضربه چاقو به قلبش جان باخته بود.

در جریان تحقیقات محلی مشخص شد، مقتول و دوستش در حال انتقال یک مرد معتاد به داخل خودرویشان بودند که مرد معتاد در برابرشان مقاومت کرد و با چاقویی که همراه داشت آنها را مجروح کرد و گریخت.

مرد زخمی نیز به پلیس گفت: مدتی بود که یکی از دوستانمان معتاد به شیشه بود و خانواده‌اش نتوانستند اعتیادش را ترک دهند. روز حادثه تصمیم گرفتیم دوستمان را به یک کمپ ترک اعتیاد ببریم. او را به بهانه‌ای از خانه‌اش خارج کرده اما زمانی که خواستیم دوست معتادمان را سوار خودرو کرده و به کمپ ببریم متوجه ماجرا شده و با ما درگیر شد.وی ادامه داد: قصد داشتیم مانع از فرار او شویم که با چاقو ما را زد و از محل فرار کرد.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و ساعاتی بعد از حادثه در مخفیگاهش دستگیر شد. مرد معتاد در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم این حادثه رخ دهد و ناخواسته رقم خورد. از این جنایت پشیمانم. اعتیاد زندگی‌ام را نابود کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.