دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

افزایش 15 درصدی گاز منطقی نیست/ اقشار متوسط جامعه دچار مشکل می شوند

پس از افزایش قیمت بنزین این بار نوبت به گرانی گاز خانگی، تجاری و دولتی رسید که به گفته مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ۱۵ درصد گران شد، اما اظهارات برخی از نمایندگان آذربایجان غربی نسبت به این قضیه .

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت درگفتگو با خبرنگار اروم نیوز، درباره تصمیمات جدید دولت در مورد افزایش قیمت گاز اظهار کرد: با توجه به اینکه از زمان تصویب هدفمندی یارانه ها تعیین قیمت حاملهای انرژی به دولت واگذار شده است به همین علت در حال حاضر دولت این اختیار را دارد که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه قیمت برخی از حامل های انرژی را تغییر دهد.

وی با یادآوری برخی از شعارهای دولت در زمینه جلوگیری از تورم  در جامعه گفت:  جلوگیری از افزایش قیمت ها و جلوگیری از توروم بیش از حد از جمله وعده هایی بود که دولت یازدهم قول آن ها را داده بود.

علی پور با بیان اینکه توروم اعلام شده در جامعه 14 درصد است تصریح کرد: دولت چاره ای جز افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد؛ زیرا قانون هدفمندی یارانه ها که در مجلس قبلی به تصویب رسیده است، دولت را به افزایش قیمت حامل ها مکلف کرده است.

دولت و مسئولین بیش از این بازاررا متلاطم نکنند

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار اروم نیوز، در واکنش به افزایش قیمت گاز اظهار کرد: دولت با این اقدام با دست خود به توروم در جامعه دامن می زند .

وی افزود: با افزایش حاملهای انرژی بیشترین آسیب را اقشارفقیر و تنگدستان جامعه می بینند چراکه برای انسان های متمول و سرمایه دار این گرانی ها هیچ تاثیری ندارد.

روح الله بیگی با تاکید بر ایجاد ثبات و آرامش در جامعه گفت: امیدواریم این وضعیت ارامی که در جامعه حاکم است همینطور آرام نگه داشته شود و بازار را بیش از این متلاطم نکنیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب معتقد است:افزایش 15 درصدی گاز در این روزها به مصلحت مردم بزرگ ایران نیست چون افزایش 15درصدافزایش گاز کمر شکن است وبرای خانواده های متوسط  رو به پایین مشکل ساز می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.