دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

رکورددار ارومیه ای پرتاب چکش ایران مدال برنز لیگ دوومیدانی را کسب کرد

کاوه موسوی پرتابگر چکش تیم ملی دوومیدانی کشورمان دررقابت های انتخابی تیم ملی دوومیدانی توانست با پرتابی معادل 71متر و 50 سانتی متر عنوان سومی این رقابت ها را به دست آورد.

در این ماده رضا مقدم و پژمان قلعه نوعی هردو از استان گلستان به ترتیب با پرتاب هایی معادل 73متر و 8سانتی متر و 73متر و 7سانتی متر توانستند ضمن جابجایی رکوردها عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی را بدست آورند.

در این رقابت ها که حکم ورودی تیم ملی را داشت و در مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد کاوه موسوی نتوانست رکورد خود را در ورودی رقابت های آسیایی اینچوان کره جنوبی که سال قبل برگزار شد تکرار کند.

کاوه موسوی در رقابت های انتخابی اینچوان در سال قبل پرتابی معادل 71 متر و 56 سانتی متر داشت که امسال نتوانست آن را تکرار کند.

موسوی در سال 2010 در رقابت های آسیایی گوانگجو با پرتابی معادل 68 متر توانست مدال نقره این رقابت ها را بدست آورد اما در بازیهای آسیایی اینچوان در 2014 از کسب مدال بازماند.

وی رکورددار کنونی پرتاب چکش ایران (۷۵.۲۶ متر در شهرکرد، ۲۰۱۱) است و با کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌جو با رکورد ۶۸.۹۰ اولین و تنها مدال آسیایی (قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی) پرتاب چکش ایران را کسب کرده‌است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.