دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

مشکلات دامداران ارومیه ادامه دارد/ دامداران حقشان را می خواهند

شنیده ها حاکیست که جمعی از دامداران و نمایندگانشان که با تعطیلی کارخانه فرآورده های دامی موجود در جاده سلماس، شیرهای تولیدی شان بدون مشتری مانده، امروز به استانداری آذربایجان غربی مراجعه کرده و خواستار احقاق حقوقشان شده اند.

مدتی است که با تعطیلی این کارخانه به علت مشکلات بهداشتی، گویا سر دامداران و تولیدکنندگان فراورده های دامی بی کلاه مانده و هم اکنون شیرهای تولیدی شان بر دستشان مانده و موجب رنجش و ناراحتی و همچنین وارد آمدن زیانهای مالی بسیاری شده است و همچنین مسئولان نیز ظاهراً تمایلی برای حل مشکلات روستائیان و دامداران ندارند.

براساس گفته ها، ظاهراً دامداران تصمیم گرفته اند که در صورت حل نشدن این مشکل از طرف استانداری، شیرهای تولیدی شان را در روزهای آینده در مقابل درب اصلی استانداری به زمین ریخته و شاید اینگونه باشد که کسی به داد آنها برسد.

بسیار ضروری به نظر می رسد که در هنگام احداث و یا صدور مجوز کارخانه ای با این اوصاف که امید دامداران می شود، ابتدا به فکر مشکلات بعدی آنها بوده و بتوانند با دوراندیشی آنها را حل کنند و در هنگام به وجود آمدن چنین مشکلاتی تمام همت و سعی و تلاش خود را برای رفع مشکل بکار گیرند.

 اخبار رسیده به اروم نیوز حاکیست که عباس حسنخانی فرماندار ارومیه چند روز پیش از مجموعه تولیدی تعطیل شده بازدید کرده و دستور داده تا مشکلات این واحد به سرعت از سوی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی حل و فصل شود اما تا کنون اقدامی عملی برای حل این مشکل به انجام نرسیده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 16:07 http://newsme.blogsky.com/

امیدوارم مشکل برطرف بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.