دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

انهدام باند چهار نفره آدم ربایی در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل، فردی به هویت معلوم از چهار نفر دیگر با هویت های معلوم به علت مزاحمت شاکی شده و اعلام می کند که به همراه همسرش در داخل خودرو در حال گفتگو بوده که تعدادی افراد فرصت طلب و شرور برای آنان ایجاد مزاحمت کرده و به همین دلیل محل را ترک و به سمت منزل خود حرکت می نمایند.

وی گفت: این افراد شرور با دو دستگاه خودرو به تعقیب این زن و مرد جوان پرداخته و در حالی که شاکی قصد پیاده نمودن همسر خود را داشته، توسط هفت نفر افراد ناشناس مجهز به سلاح سرد مورد حمله قرار گرفته و با توسل به زود و خشونت اقدام به ربودن همسر وی می کنند.

احمدی تصریح کرد: به دنبال این حادثه ربایندگان در یکی از خیابان های میاندوآب با یکدیگر درگیر شده که فرد ربوده شده از این فرصت استفاده کرده و از افراد حاضر در محل درخواست کمک و یاری کرده و به پلیس اطلاع می دهد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از این اطلاع رسانی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته و اقدامات برای شناسایی آدم ربایان و دستگیری آنان ادامه می یابد که در نتیجه آن با شناسایی  ربایندگان و انجام بازرسی های مکرر از مخفیگاه های احتمالی، چهار نفر از متهمین به هویت های معلوم دستگیر و تعداد دو دستگاه خودرو نیز در این زمینه توقیف شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمین ادامه دارد، تصریح کرد: متهمین دستگیر شده در اعترافات خود به جرم خود اعتراف کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.