دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

طناب دار برگردن جوان شیطان‌صفت

جوانی که پس از ربودن دختربچه ۱۱ ساله در راه مدرسه او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود صبح دیروز در شهرستان جیرفت به دار مجازات آویخته شد.

اواخر سال گذشته حادثه هولناکی در شهرستان جیرفت رخ داد که باعث جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد. ماجرا از این قرار بود که مرد جوانی، دختربچه‌ای 11ساله را که از مدرسه به خانه برمی‌گشت در بین راه ربوده و به زور به خرابه‌ای در آن حوالی منتقل کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

با اطلاع خانواده دختربچه از این ماجرا و شکایت آنها تحقیقات گسترده برای دستگیری جوان شیطان‌صفت شروع شد. با توجه به حساسیت پرونده، تیم‌هایی از مأموران پلیس و نیروهای امنیتی وارد عمل شدند و با تحقیق از قربانی مشخصات کاملی از متهم به‌دست آوردند.

آنها با بررسی‌های شبانه‌‌روزی و تحقیقات گسترده سرانجام توانستند به سرنخ‌هایی از این جوان دست پیدا کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد که او مجرمی سابقه‌دار بود که پیش از این نیز به اتهام جرایم مشابه دستگیر شده وبه زندان افتاده بود. با شناسایی متهم، مأموران او را دستگیر کردند و هر چند وی منکر هرگونه جرمی بود اما وقتی دختربچه بی‌گناه او را شناسایی کرد، مجبور شد اتهامش را قبول کند.

به این ترتیب پرونده به دادگاه کیفری استان کرمان فرستاده شد و قضات دادگاه پس از محاکمه، جرم متهم را محرز دانسته و رأی به اعدام او در ملأ عام دادند. این رأی مدتی بعد به تأیید قضات دیوان‌عالی کشور نیز رسید و به این ترتیب شمارش معکوس برای اعدام مرد شیطان‌صفت شروع شد. صبح دیروز، درحالی‌که عده‌ زیادی از مردم جیرفت در چهارراه کشت و صنعت این شهر جمع شده بودند تا شاهد مجازات مرد شیطان‌صفت باشند، این مرد به محل اجرای حکم منتقل و در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.