دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

اعزام 1500 نفر از زنان آذربایجان غربی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)

یلا سپهری در گفت و گو با خبرنگار تیار گفت: امام خمینی (ره) آن چنان میان جهانیان دارای محبوبیت بالایی است که سالانه تعداد زیادی زائر به زیارت حرم همیشه منور این بزرگمرد تاریخ می آیند و بدین ترتیب یاد امام خمینی (ره) روز به روز در کشورهای جهان زنده تر و پویاتر می شود.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان های زائران به مرقد منور حضرت امام خمینی(ره) جزو مهمترین و بزرگ ترین فعالیت های فرهنگی استان است، تصریح کرد:به منظور شرکت در آیین بیست و ششمین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) 1500 نفر از زنان استان آذربایجان غربی به حرم مطهر امام راحل اعزام می شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با اشاره به اهداف اعزام این کاروان، گفت: زائران اعزامی در این سفر زیارتی، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 280 نفر از این زائران را بانوان شهرستان ارومیه تشکیل می دهند، افزود: با اینکه سالها از رحلت جانسوز امام خمینی (ره) می گذرد اما هنوز عشق ملت به ویژه نسل جوان به بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در قلبها بیداد می کند و عزت و افتخار ملت ایران در تمام عرصه های جهانی مرهون رهنمودهای امام خمینی (ره) بوده است.

سپهری اظهار کرد: هم زمان با سالروز رحلت امام (ره) شهر ارومیه نیز فضای حزن و اندوه به خود می گیرد و مراسم ارتحال ملکوتی امام (ره) در حسینیه ها و بویژه در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.