دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

نخستین پارک بانوان خوی به بهره‎برداری رسید + تصاویر

شهردار خوی در مراسم بهره‎برداری از نخستین پارک بانوان این شهر گفت: ایجاد نشاط و شادابی، توسعه ورزش های همگانی و ارتقای شاخص های سلامت در بین بانوان خویی از جمله اهداف راه اندازی پارک بانوان می باشد.

محبوب تیزپاز افزود: این پارک با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 2 هکتار احداث شده است که علاوه بر ایجاد فضای سبز، دستگاههای ورزشی، پیست اسکیت، قایقرانی، دوچرخه سواری و زمین چمن اختصاصی فوتبال بانوان نیز در فضایی مناسب پیش بینی شده است.

امام جمعه خوی نیز در مراسم افتتاح این پارک با اشاره به جمعیت و نقش زنان در صحنه های مختلف کشور، بر ضرورت توجه به نیازهای این قشر در حوزه های مختلف تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر در این خصوص شد.

حجت الاسلام سیدرضی شکوری همچنین به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: بنده بعنوان امام جمعه شهر خوی از هر کسی که قصد سرمایه گذاری در این شهر را داشته باشد به جد حمایت می کنم و برایم مهم نیست این سرمایه را از کجا و چه راهی حصول کرده، بلکه مهم آن است که این سرمایه را در شهر بنده هزینه کند و شخصاً برای از میان برداشتن موانع و مشکلات مقابله خواهم کرد.

وی همچنین با اشاره به پیش رو بودن میلاد حضرت ولیعصر(عج) اظهار کرد: خدا را شاکریم که این افتخار را نصیب ما ایرانیان فرموده که با اهل بیت رسول خدا(ص) و امام عصر(عج) آشنا شدیم و به عنوان محبان و پیروان آنان در دنیا مشهور هستیم و امیدواریم انشالله در روز قیامت نیز از شفاعت آنان برخوردار باشیم.

در ادامه برنامه رئیس شورای شهر نیز با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای توسعه فرهنگی روز افزون در شهر خوی گفت: ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی یکی از راههای رسیدن به جامعه مطلوب و پیشرفته است و شهرهایی که در کنار تمامی ابعاد توسعه، توسعه فرهنگی را به عنوان اولویت در نظر گرفته اند و برای آن تلاش می کنند دارای سطح فکری بالاتر و زندگی با رفاه بیشتر هستند.

وی افزود: برگزاری مراسم های مختلف با ابعاد و گستره طیف های مختلف مردمی در راستای توسعه فرهنگی، بعنوان سرمایه گذاری طولانی مدت اجتماعی و قدم برداشتن در مسیر توسعه کیفی فرهنگی و اجتماعی است.

سیدفتاح کبیری اظهار کرد: هدف از احداث پارک بانوان ایجاد فضایی امن، سالم، مفرح، زیبا و راحت برای تفریح، تقویت جسم و تحرک بیشتر بانوان، تفریح در فضایی به دور از استرس‌های محیطی، تقویت روحیه شادی و نشاط در زنان همراه با آرامش خاطر و کاهش هیجانات جسمی و روحی ، حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی و حفظ و تحکیم بنیان خانواده می باشد.

گفتنی است همزمان با افتتاح این پارک، برنامه های متنوع فرهنگی - هنری نیز با حضور مداحان برجسته کشوری و گروه هنری بابک نهرین(صمد و ممد) برگزار گردید که با استقبال پرشور خانواده های خویی مواجه شد که جای دارد از زحمات برگزارکنندگان این چنین برنامه های فرهنگی - هنری که باعث ایجاد شور نشاط در خانواده ها علی الخصوص جوانان می‎شوند، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

    

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.