دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

6 کشته و 8 زخمی در سانحه دلخراش جاده آبسرد - کیلان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران ظهر امروز در سانحه دلخراش برخورد چهار دستگاه خودروی کامیون بنز اکسور، سمند، پی‌کی و پراید در محور آبسرد - کیلان 6 نفر جان باختند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران که در محل این سانحه حضور پیدا کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیلان گفت: نزدیک ساعت 12 ظهر امروز در جاده آبسرد - کیلان پس از روستای بیدک، یک دستگاه خودروی سواری پی‌کی در پیچ مقابل خود از خط پیوسته میانی جاده به سمت چپ منحرف می‌شود و بر اثر سبقت غیرمجاز با یک دستگاه کامیون بنز اکسور برخورد می‌کند.

مهران کرانیان با بیان اینکه سرنشینان خودرو پی‌کی در برخورد اولیه آسیب می‌بینند، افزود: در ادامه این سانحه، راننده کامیون به سمت چپ منحرف می‌شود و طی مسافتی با انحراف به چپ به یک دستگاه سواری سمند که در مسیر خودش حرکت می‌کرد، برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: خودروهای سواری سمند و کامیون بنز از شانه خاکی کنار راه می‌گذرند و از شیب دومتری به پایین پرتاب می‌شوند و کامیون بر روی سمند سقوط می‌کند؛ این سقوط باعث کشته شدن راننده خودروی سمند و چهار تن از سرنشینان آن شد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: همچنین به یک دستگاه خودروی پراید نیز بر اثر برخورد خودروی کامیون و سمند خسارت جزئی وارد می‌شود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه راننده مرد خودروی پی‌کی به علت جراحت‌های وارده شده در درمانگاه آبسرد جان باخت، اظهار کرد: این سانحه هشت مصدوم در پی داشت.

محمدمهدی محمدخانی اضافه کرد: مصدومان این سانحه به بیمارستان سوم شعبان و پس از آن به بیمارستان امام حسین (ع) تهران منتقل شدند.  

به گزارش فارس، در این سانحه، نیروهای پلیس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی و اورژانس حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.