دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

موتورسوار متواری از جایگاه عرضه سوخت، سر از بیمارستان درآورد

این حادثه حوالی ساعت 12 ظهر امروز /پنجشنبه/ در لاین جنوبی بزرگراه 22 بهمن واقع در کمربندی شمالی شهر زنجان رخ داد و موتورسیکلت ران برای فرار از دست کارگر جایگاه عرضه سوخت که در تعقیب او بود بر سرعت خود افزوده و در نهایت با یک دستگاه خودرو پراید عبوری از محل برخورد و نقش بر زمین شد.

مسوول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز با تایید این خبر گفت: این موتورسیکلت ران پس از سوختگیری در یکی از جایگاه های عرضه سوخت در شهر زنجان به سمت بزرگراه 22 بهمن متواری و در میانه راه به دلیل تغییر مسیر ناگهانی و دستپاچگی با یک دستگاه خودرو پراید عبوری از محل برخورد و مصدوم می شود.

سرگرد حسین ملایی افزود: این موتورسوار که حدود 18 سال سن دارد در برخورد با پراید مصدوم و توسط عوامل اورژانس با یک دستگاه آمبولانس جهت مداوا و درمان به مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل می شود.

وی موتورسیکلت سوار را مقصر حادثه تصادف رانندگی دانست و اظهار کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان با دریافت گزارش بلافاصله به محل اعزام و دلیل وقوع این سانحه رانندگی را تغییر مسیر ناگهانی از جانب راکب موتور سوار تشخیص می دهند.

ملایی افزود: خودرو پراید پس از برخورد با موتورسیکلت، یک اصله درخت و جدول های کنار خیابان از حرکت باز ایستاده و به راننده آن نیز به دلیل استفاده از کمربند ایمنی صدمه ای وارد نیامده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.