دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

سقوط جوان 19 ساله به دره‌ای در آبیک

محمدحسن رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی گزارشی از سوی اورژانس شهرستان آبیک به جمعیت هلال‌احمر این شهرستان مبنی بر سقوط یک جوان 19 ساله از ارتفاعات شمال شهر آبیک به دره عمیقی در حوالی آبیک‌اولیا، یک اکیپ امداد از جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شد.

وی افزود: یک اکیپ چهار نفره کوهنوردی از جمعیت هلال احمر استان قزوین در محل حادثه حضور یافتند که به همراه هفت نفر از نیروهای امداد و نجات شهرستان آبیک و دو نفر از نیروهای اورژانس به جست‌وجوی جوان 19 ساله پرداختند.

این مسئول ادامه داد: جوان 19 ساله آبیکی که صبح زود برای کوهنوردی به ارتفاعات شمال شهر آبیک رفته بود بر اثر لیزخوردگی پایش به ته دره عمیق سقوط می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر آبیک خاطرنشان کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک، تیم کوهنوردی جمعیت هلال احمر استان قزوین، نیروهای اورژانس شهرستان آبیک و دو نفر از نیروهای مردمی پس از هفت ساعت جست‌وجو جوان 19 ساله آبیکی را در ته دره عمیق پیدا کردند که پس از انجام اقدامات امدادی و کمک‌های اولیه این جوان مصدوم را که از ناحیه کمر و پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده بود به بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک منتقل شد.

رجبی بیان کرد: حتی برای جست‌وجوی جوان 19 ساله یک فروند بالگرد امداد جمعیت هلال‌احمر استان قزوین هماهنگی لازم صورت گرفته بود که خوشبختانه با مساعدت و تلاش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک، تیم کوهنوردی جمعیت هلال‌احمر و نیروهای مردمی این جوان پیدا شد.

این مسئول یادآور شد: جوان 19 ساله آبیکی پس از سقوط به ته دره با اورژانس تماس گرفته که این موضوع به جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک گزارش می‌شود و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.