دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دستگیری عاملان تیراندازی در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی تیر اندازی با سلاح سوزنی به سمت یک دستگاه خودرو پژو پارس توسط چهار نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پاژن، موضوع شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سردار "احمد علی گودرزی" ادامه داد: با تحقیقات همه جانبه و تلاش گسترده مأموران پلیس امنیت عمومی در نهایت مخفیگاه این افراد در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دریک عملیات منسجم دو نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودرو و منزل این افراد پنج قبضه اسلحه کلت کمری، کلاش و سوزنی، 182 عدد فشنگ های مربوطه، 110 گرم تریاک و 640 گرم سوخته تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف خودرو متهمان که در تیر اندازی مورد استفاده قرار گرفته بود، افزود: متهمان به همراه اقلام مکشوفه برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری دو نفر متهم دیگر این پرونده ادامه دارد، هشدار داد: افرادی که بخواهند نسبت به ایجاد ایجاد رعب و وحشت و بی نظمی در میان شهروندان اقدام نمایند، با برخورد قانونی مأموران انتظامی استان مواجه شده و به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.