دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

خرید پنج میلیون ریال شارژ غیرمجاز تلفن همراه در گلستان

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یکی از شهروندان کرده بود خبر داد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ حبیب‌الله رجبلی گفت، در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آزادشهر مبنی بر شکایت فردی دال بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ پنج میلیون ریال وجه بصورت غیرمجاز از حساب بانکی وی، مراتب طی تشکیل پرونده‌ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکیه، مشخص شد برداشت صورت گرفته از حساب وی در قالب خرید شارژ تلفن همراه بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت فرد برداشت کننده که دختر شاکیه بود، شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فرا خوانده شد.
سرهنگ رجبلی بیان کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم انتسابی خود اعتراف کرد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان در پایان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی شان را فعال کنید تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده ، سریعا از آن مطلع شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.