دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

نگذارید فتنه گران دولت تدبیر و امید را مورد هجمه خود قرار دهند

به نقل از نسل برهان، مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان ارومیه با ارسال نامه ای به استاندار آذربایجان غربی سوالاتی را از وی پیرامون حواشی مراسم برگزار شده تحت عنوان روحانی تنها نیست پرسیدند که متن این نامه به شرح زیر می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت برادر بسیجی جناب آقای مهندس سعادت استاندار محترم استان آذربایجان غربی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ، با توجه به حضور حجت الاسلام محسن رهامی در سالن اجتماعات اداره برق ارومیه در تاریخ 25/03/94 که با حضور جنابعالی و معاونین محترمتان و ایراد سخنرانی توسط ایشان که قرار بود با محوریت 24 خرداد باشد، بدین وسیله ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان ارومیه چند سوال از خدمت شما و همکارانتان در مجموعه استانداری آ. غربی داریم . لذا با توجه به سبقه و نظر به اینکه جناب عالی جزئی از پیکره ی با عظمت خانواده معظم شهدا هستید و برای تعالی این مرز و بوم خون ها داده اید،خواهشمند است با سعه صدر،روشن و بی پرده به سوالات ذیل پاسخ دهید :

1.انگیزه مجموعه تصمیم گیرنده استانداری در دعوت از افرادی همچون محسن رهامی که هیچگونه مسئولیتی در نهادهای دولتی ندارد چیست ؟

2.درحالیکه استانداری ها از طرف وزارت کشور مجری برگزاری صحیح و سالم انتخابات در استانها می باشند، سخنان کاملا سیاسی و جانب دارانه سخنران مدعو چه معنی می تواند داشته باشد ؟

3.آیا حضور و موضع گیری های فردی که منتسب به گروهی مشخص می باشد در مراسمی که جنابعالی به عنوان استاندار در آن حضور دارید شاعبه حمایت مجموعه استانداری ازاین گروه را در انتخابات دامن نمیزند ؟

4.آیا مجموعه استانداری به عنوان مجری انتخابات و یک مجموعه بی طرف امکان حضور و سخنرانی سایر تفکرها و طیف هارا نیز فراهم خواهد کرد ؟

5. و در آخر باید پرسید که استانداری که برای امنیت و اعتلای میهن اسلامی عزیزترین نزدیکانش را غرقه در خون دیده چرا باید در مراسم شخصی حضور داشته باشد که فریاد حمایت از سران فتنه را سر می دهد؟ آیا بیم این نمیرود که بدخواهان ، دولت تدبیر و امید رامورد هجمه خود قرار بدهند ؟

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان ارومیه با تاسی از آرمان های امام راحل و همچنین با فرود آوردن سر تعظیم در برابر حکم مقام معظم رهبری مبنی بر سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی از شما استاندار این استان شهیدپرور درخواست داریم از تمام تحرکاتی که خواسته یا ناخواسته باعث تنش در فضای سیاسی استان می گردد خودداری نماییدو ما دانشجویان بسیجی نیز جبهه حق را در دست یابی به اهداف والای خود یاری داده و دشمنان و بددلان را انذار میدهیم که نخواهیم گذاشت با ترفندها و شعبده های شیطانی خود شکافی هرچند کوچک در میان امت حزب الله ایجاد نمایند .

ـ بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری ارومیه

ـ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

ـ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه

ـ بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه

ـ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

ـ بسیج دانشجویی آموزشکده شهید رجایی ارومیه

ـ بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی علم وفن ارومیه

ـ بسیج دانشجویی آموزشکده قاضی طباطبایی ارومیه

ـ بسیج دانشجویی آموزشکده دخترانه شهید باهنر ارومیه

ـ بسیج دانشجویی آموزشکده پسرانه شهید باکری ارومیه

ـ بسیج دانشجویی آموزشکده شهید بهشتی ارومیه

ـ بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی کمال ارومیه

ـ بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر ارومیه

ـ بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی صبا ارومیه

ـ بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی آفاق ارومیه

ـ بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی آذرآبادگان ارومیه

ـ بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی نژند ارومیه

ـ بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی ایران پاش ارومیه

ـ بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی

ـ بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.