دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دلایل ناکامی ورزشکاران خویی در ثبت رکوردهای ملی


هادی شاهولدی از شناگران ماهر خویی است که سعی در آماده کردن خود برای کسب رکورد ملی و شکستن رکورد جهانی در زمینه شنای استقامت را دارد.

این شناگر جوان توانست پس از انجام شش ماه تمرینات مداوم و طاقت فرسا با شنای 25 کیلومتر در مدت 15 ساعت رکورد تازه ای را بنام خود رقم بزند و تلاش بر این دارد ضمن اینکه رکورد ملی را به نام خود ثبت کند، رکورد جهانی را نیز بشکند.

هادی شاهولدی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن ابراز گله‎مندی از بی‎مهری مسئولین گفت: متأسفانه مسئولین ورزش شهرستان نه تنها رغبتی برای حمایت از بنده برای ثبت این رکود نشان ندادند بلکه برای سه روز تمرین در هفته و استفاده رایگان از استخر تحت مدیریتی اداره نیز شرایط ناعادلانه ای جلو راهم قرار دادند.

این جوان ورزشکار می گوید: درخواستهای مکرر بنده برای شکستن رکورد جهانی و تداوم بی مهری ها از سوی مسئولین تا روزی ادامه داشت که با بیان جمله ای به شخصیت بنده توهین شد و از آن روز به بعد تصمیم گرفتم بدون اتکاء به مسئولین شهرستانی بقیه راه را یک تنه ادامه دهم و با عنایت خداوند متعال هم اکنون خودم را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی شنای آبهای آزاد که در استان کردستان برگزار خواهد شد، آماده می کنم.

او مدعی است که بدلیل عدم حمایت مسئولین شهرستانی دیگر حاضر نیست بعنوان نماینده شهرستان خوی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند بلکه بخاطر حمایتهای صورت گرفته از سوی مسئولین ورزش ارومیه تصمیم گرفته بعنوان نماینده مرکز استان در این مسابقات حضور یابد و چشم انتظار این است که فدراسیون در این خصوص همکاری کند.

به گفته وی او تنها نماینده استان آذربایجان غربی است که قرار است به مسابقات انتخابی تیم ملی شنای آبهای آزاد اعزام شود و بنظرش هر چند این رکورد را در داخل استخر رقم زده، اما شنای 5 کیلومتر در آبهای آزاد نباید کار سختی برای او باشد.

شاهولدی هزینه ثبت این رکورد در کتاب گینس را دو میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: برای ثبت رکورد ملی هزینه ای شاید بالغ بر 200 میلیون ریال نیاز باشد که حتی اسپانسر حاضر به پرداخت این هزینه بود ولی متاسفانه صداوسیما برای پخش آن هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال درخواست کرد و علاوه بر آن متوجه شدیم که هزینه تعطیلی یک روز استخر، پرداخت مبلغی به اداره ورزش برای انجام تبلیغات دور استخر، هزینه حضور متخصص قلب، تست دوپینگ، هزینه آمبولانس و ... نیز باید تأمین شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کسانی که او را در راه رسیدن به این امر مهم یاری نموده اند، گفت: در خوی استعدادهای ورزشی بسیار زیادی داریم که با حمایت مادی و معنوی از این افراد میتوان ورزش خوی را در سطح دنیا مطرح کرد.

شناگر جوان خویی ابراز امیدواری کرد که بتواند در آینده با حمایت مسئولین شهرستانی بتواند موفقیتهای بیشتری برای ورزش شهرستان خوی کسب کرده و موجبات سرافرازی ورزش خوی را در سطح کشوری و بین المللی فراهم سازد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.