دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

نخستین همایش کوه روی عمومی کارمندان دولت در ارومیه برگزار می شود

همایش کوه روی عمومی کارکنان دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی در راستای توسعه نشاط و شادابی و سلامت جسمی و روحی مجموعه کارکنان دولت به همّت اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت جمعی ادارات صبح جمعه 30 مرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، بر اساس مصوبات جلسات هم اندیشی ورزش کارکنان دستگاه های اجرایی و با هدف توسعه فرهنگ عمومی ورزش و دستیابی به شادبی و نشاط عمومی و نیز سلامت جسمی و روحی مجموعه کارکنان دولت در استان، نخستین همایش بزرگ کوه روی کارکنان ادارات، تحت عنوان گرامیداشت دهه کرامت و هفته دولت از ساعت 30/6 صبح روز جمعه در مسیر ابتدای روستای جانوسلو به سمت کوه سیر ارومیه برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام قبلی و هماهنگی با مسئولین و رابطین ورزشی ادارات، شرکت کنندگان حتی الامکان باید با گرمکن و کفش ورزشی و تدابیر لازم کوه پیمایی عمومی متناسب با فصل در محل اعلام شده حضور یافته و با انسجام شکل گرفته توسط کارکنان هر دستگاه که می تواند با بنر و یا تابلو نیز مشخص شود در زمان مقرر کوه پیمایی خود را آغاز نمایند.

در این همایش همچنین با هماهنگی انجام شده قرار است انجمن مردمی رفتگران طبیعت آذربایجان غربی همگام با کوه روی اقدام به پاکسازی مسیر از زباله با کمک کارکنان دستگاه های اجرایی کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.