دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

تشکیل شورای فضای مجازی در آذربایجان غربی ضروری است

محمد علیپور در خصوص عدم پرداخت حق محرومیت معلمان شهرهای مرزی گفت: وزارت کشور استان ها مرزی را به 3 دسته برخوردار، نیمه برخوردار و محروم تقسیم کرده است و آذربایجان غربی جزء استان های محروم است.

وی تصریح کرد: استان ما و کرمانشاه جز استثناها است و مراکز شهرستان های مرزی شامل حق محرومیت نمی شود و پیگیر این مسئله هستیم تا این مشکل را حل کنیم.

تشکیل شورای فضای مجازی در این استان ضروری است

نماینده ماکو، پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس در خصوص تشکیل شورای فضای مجازی و تاثیراتش افزود: شورای فضای مجازی در قوانین قبلی هم وجود داشت ولی نتوانست آنطور که باید ضوابط و دستور العمل های کشور را اجرا کند و اخیرا طی دستور مقام معظم رهبری این شورا تشکیل شد.

محمد علی پور گفت: به تبع تشکیل شورای فضای مجازی در سطح کشور در زیر مجموعه های سازمان های مربوطه تشکیل می شود که شامل افراد حقیقی و حقوقی است.

به گفته وی برای اینکه این تصمیمات عملی شود باید نظارت لازم صورت گیرد و تشکیل شورای فضای مجازی در این استان ضروری است.

29شهریور کمیسیون ویژه برجام نظر خود را به نمایندگان ارائه می دهند

نماینده ماکو، پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس افزود: دولت در نظر داشت که برجام تعهد نامه نیست و نمی خواست در قالب لایحه به مجلس ارائه دهد ولی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مجلس باید در رابطه با برجام نظر دهد باعث شد کمیسیون ویژه تشکیل شود.

محمد علی پور گفت: کمیسیون در حال بررسی است و در 29 شهریور که اولین جلسه بعد از تعطیلات تابستانی است نتیجه خود را به نمایندگان ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: مجلس باید تصمیم بگیرد که دولت باید لایحه بدهد و اگر لایحه ندهد نمایندگان باید طرحی بدهند و بعد از شروع به تبع فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس نظر خود را در مورد برجام می دهد.

اقتصاد مقاومتی تنها راه پاره کردن رشته های وابستگی است

محمد علی پور گفت: اقتصاد مقاومتی چند سالی است که مطرح شده است و محور های آن را مقام معظم رهبری تحت عنوان سیاست های اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم که برنامه های جامع اقتصاد مقاومتی راه نجات و ابتکاری بود برای خنثی سازی تحریم ها و اگر مقام معظم رهبری این سیاست را مطرح نمی کرد باید در برابر دشمنان تسلیم می شدیم.

نماینده ماکو، پلدشت ، شوط و چالدران در مجلس افزود: دستورات مقام معظم رهبری باعث شد همه به این خود باوری برسند که می توانیم روی پای خود بایستیم و حالا دشمنان بعد از برجام می گویند با تحریم ها هم نتوانستیم جلوی ملت ایران را بگیریم.

وی افزود: در این جا است که موفقیت اقتصاد مقاومتی را می بینیم، این سیاست یک خط مشی کلی است و ما باید از تولیدات داخلی و صادرات و غیره حمایت کنیم.

محمد علی پور گفت: نگاه ما باید، نگاه درون زا باشد و باید از داشته های خود مملکت استفاده کنیم، این دستوری است که به 3 قوه داده شده و هر کدام در چارچوب خود قدم بر می دارند.

وی تصریح کرد: ما در ابتدای راه اقتصاد مقاومتی هستیم و افقی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است بسیار روشن است و اگر این راه را ادامه دهیم از رشته های وابستگی رهایی می یابیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.