دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

همایش ملی علوم زمین‌شناسی و معدن برگزار می‌شود

حسین عبدالله‌زاده عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از برگزاری همایش ملی «علوم زمین‌شناسی و معدن با نگرش دریاچه ارومیه» در ارومیه خبر داد و گفت: امیدواریم این رویداد علمی امکان تبادل آخرین دستاوردهای مرتبط با زمین شناسی و اکتشاف را به منظور بررسی عمیق چالشهای پیش روی این عرصه فراهم آورد و با بهره گیری از نتایج آن، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت تکامل و تعامل علم و صنعت انجام بپذیرد.

وی زمان برگزاری این همایش را روزهای 21 و 22 آبان ماه جاری عنوان کرد و افزود: تاکنون 111 نفر برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده‌اند.

عبدالله زاده زمین‌شناسی پزشکی، پترولوژی، اکتشاف معدن، ژئوشیمی و ژئوفیزیک، زمین‌شناسی ساختاری، گوهرشناسی، آب‌شناسی، دریاشناسی، اقیانوس‌شناسی، دیرینه‌شناسی، رسوب‌شناسی علوم، محیط زیست و سنجش از راه دور را از محورهای این همایش دانست.

مسئول انجمن گوهرشناسان ایران اظهار کرد: فراخوان این همایش از 20 مرداد ماه آغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 30 شهریورماه جاری می باشد.

به گفته دبیر اجرایی همایش ملی علوم زمین‌شناسی و معدن با نگرش دریاچه ارومیه برگزاری کارگاه آموزشی"جی‌پی‌اس"، "جی‌آی‌اس"، نقشه‌خوانی و دوره های آموزشی متنوع، تور گردشگری دریاچه ارومیه و نمایشگاه سنگ های قیمتی از برنامه های جانبی این همایش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.