دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

چه خبر از قطار ارومیه؟

خلیل محبت‌خواه با اشاره به روند پروژه راه‌آهن مراغه به ارومیه،  اظهار داشت: راه‌آهن مراغه به ارومیه در 182 کیلومتر در حال اجرا است که بخشی از آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه تا کنون 82 کیلومتر از پروژه راه‌آهن مراغه به ارومیه به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون این پروژه از مراغه تا نقده اجرایی شده و مابقی پروژه نیز در 100 کیلومتر نیز در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به روند اجرای ساختمان اصلی ایستگاه راه‌آهن، اعلام کرد: ساختمان اصلی ایستگاه 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اینپروزه روند رو به رشدی را طی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ایستگاه نقده 66 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: برای اتمام این پروژه نیازمند 90 میلیارد ریال اعتبار هستیم که در صورت تخصیص به موقاعاعتبارات تا پایان امسال شاهد افتتاح راه‌آهن در نقده خواهیم بود.

محبت‌خواه با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار می‌توانیم روند اجرای پروژه را تسریع بخشیم، اظهار داشت: برای به بهره‌برداری رسیدن پروژه راه‌آهن ارومیه نیز نیازمند 340 میلیارد ریال اعتبار هستیم.

وی با بیان اینکه 150 میلیارد ریال از این مبلغ براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در آینده نزدیک تخصیص می‌یابد که در صورت تحقق این امر تاپایان سال95 شاهد افتتاح ورود قطار به ارومیه نیز خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.