دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

باغ رضوان ارومیه توسعه می‌یابد

حجت‌الاسلام امیرعباس عابدینی  با اشاره به پاسخگو نبودن فضای فیزیکی باغ رضوان ارومیه تا یک سال آینده، اظهار داشت: در راستای توسعه باغ رضوان ارومیه، اقدامات لازم در دست اجراست.

وی با بیان اینکه در این خصوص زمین‌های روستای قره‌حسنلو ارومیه برای توسعه باغ رضوان استفاده خواهد شد، تصریح کرد: برای توسعه باغ رضوان ارومیه وارد رایزنی با صاحبان باغات روستای قره‌حسنلو  شده‌ایم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه بابیان اینکه در این راستا از توان منابع طبیعی نیز بهره گرفته می‌شود، ادامه داد: در این خصوص شاهد اختلاف زارعین با منابع طبیعی در روستاهای قره‌حسنلو هستیم.

این مقام مسئول بابیان اینکه در این خصوص 90 هکتار از اراضی اطراف باغ ‌رضوان ارومیه واگذار خواهد شد، اعلام کرد: به محض رفع مشکل، منابع طبیعی نسبت به واگذاری این اراضی به شهرداری اقدام خواهد کرد.

عابدینی با اشاره به قدمت گورستان ارومیه، خاطرنشان کرد: گورستان ارومیه که امروزه به نام باغ رضوان نامگذاری شده‌است در سال 49 به همت مرحوم فوزی احداث و از سال 1351 اموات در آن دفن می‌شوند.

وی با اشاره به وسعت باغ رضوان ارومیه، اظهار داشت: باغ رضوان ارومیه 54 هکتار است که به طور متوسط سالانه 3 هزار و 600 نفر در آن دفن می‌شود که با گذشت چندین سال، مکان فعلی جوابگوی نیاز این شهرستان نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.