دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

برگزاری مراسم بیستمین سالگرد افتتاح فرهنگسرای جوان ارومیه

, مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه از برگزاری مراسم بیستمین سالگرد افتتاح فرهنگسرای جوان خبر داد.
محمد خزائی از برگزاری مراسم بیستمین سالگرد افتتاح فرهنگسرای جوان خبر داد و اظهار داشت: بیستمین سالگرد افتتاح این فرهنگسرا شنبه۲۱شهریور با حضور استاندار آذربایجان غربی و همچنین مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این مراسم را گردهم آوردن مدیران و سازندگان سابق این مجموعه در کنار هم بود که خوشبختانه این امر مصادف با بیستمین سالگرد تاسیس فرهنگسرای جوان ارومیه شد.
مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه افزود: برنامه‌ریزی شده تا شاهد سخنرانی استاندار آذربایجان غربی به عنوان فردی که این مجموعه در زمان استانداری وی ساخته شده‌است باشیم و در کنار آن از سازندگان، بانیان و مدیران سابق فرهنگسرا تقدیر به عمل خواهدآمد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی از سال ۱۳۷۴فعالیت رسمی خود را آغاز و تا کنون با محوریت خدمات فرهنگی، ورزشی فعالیت خود را در سطح شهرستان ارومیه ادامه داده‌است.
خزائی ادامه داد: این مجموعه دارای زمینی به مساحت ۴۰هزار و ۶۹۰مترمربع فضا بوده و شامل کلاس‌های آموزشی، سالن‌های آمفی‌تئاتر، کنفرانس، سالن ورزشی ۲هزار نفری شهید باکری، سالن شهید عطایی، زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، تنیس خاکی و سالن‌های رزمی، بدنسازی، ژیمناستیک و نیز کتابخانه با ظرفیت ۴هزار جلد کتاب، قرائت‌خانه و نگارخانه عکس برای استفاده عموم علاقمندان است.
وی گفت: پس از آغاز فعالیت مدیریت جدید فعالیت‌های جدیدی در قالب فعالیت‌های آموزشی، هنری و اجتماعی به منظور توسعه عملکرد و بهره‌مندی از پتانسیل بالای مجموعه اتخاذ شده‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.