دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

پیرجاده میاندوآب - سرچم هم چنان در انتظار تولد + تصاویر

دیگر حکایت جاده سرچم- میاندوآب برای همه آشناست، مردم این شهر و بهتر بگوییم شمال غرب کشور به دلیل اینکه میاندوآب چهارراه ارتباطی شهرهای شمال غرب با شهرهای مرکزی کشور است، سال هاست که انتظار احداث و اتمام این پروژه عظیم راه سازی را می کشند تا فاصله آن ها با پایتخت به حداقل برسد.

این مسیر 188 کیلومتری در پنج قطعه تقریباً 37 کیلومتری ده دهه قبل آغاز شده است و چنانچه به بهره برداری برسد، مدت زمان سفر از اتوبان زنجان تبریز به میاندوآب و آذربایجان غربی حداقل یک ساعت ونیم کمتر می شود و به همین دلیل نیز مردم مشتاقانه در انتظار اتمام احداث این مسیر هستد.

مدیر کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در این زمینه گفته است که تا امسال بیش از  600 میلیارد ریال برای اجرای طرح هزینه شده است که دوقطعه از این طرح در محدوده آذربایجان غربی قرار دارد و 18 کیلومتر از قطعه دوم نیز به آذربایجان غربی واگذار شده است.

به گفته خلیل محبت خواه، درحال حاضر قطعه اول از طرف میاندوآب و قطعه پنجم از طرف سرچم به بهره برداری رسیده، قطعه دوم، سوم و چهارم نیز از پیشرفت فیزیکی بین 70 تا 98 درصد برخوردارند.

 در این میان معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی نیز در سفری که به میاندوآب داشت، از آسفالت و تکمیل 20 کیلومتر از جاده میاندوآب – میانه که در محدوده احداث جاده میاندوآب- سرچم قرار دارد، تا پایان امسال خبر داده است.

سید حسین میرشفیع با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم بیش از 20 کیلومتر از این راه را امسال آسفالت کرده و نیز بخش عمده ای از راه نیز قابل تردد باشد، اظهار کرد: پروژه راه سازی میاندوآب به میانه سال هاست که شروع شده که هنوز 62 کیلومتر  آن نیاز به تکمیل و آسفالت دارد.

بهرحال امیدوارم این پروژه عظیم راه سازی که یکی از آرزوهای مردم این منطقه است، هرچه سریعتر به پایان خود نزدیک شود تا مردم بتوانند از این راه برای تردد استفاده کنند.

در زیر تصاویری از بخش هایی این جاده را نیاز به احداث و تکمیل دارند، مشاهده می کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.