دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

فروشگاه های شاخص عرضه کننده محصولات حجاب در ارومیه


با توجه به افزایش مشارکت های اجتماعی بانوان؛ وجود سلیقه های مختلف در نسل جوان؛ جهت ترویج و ارائه الگوهای برتر و تسهیل در تهیه حجاب برتر آدرس و اطلاعات برخی از فروشگاه های حجاب در ارومیه جهت استفاده علاقمندان ارائه می شود.

حجاب موجب محدودیت زن نمی شود بلکه باعث محدودیت مردان هرزه می باشد که در صدد کام جوییهای آزاد و بی حد و حصر هستند و مصونیت زنان از دست این گروه از مردان با حجاب تأمین می شود.

علاوه بر مطالب فوق استاد مطهری در بیان این که چرا حجاب به زنان اختصاص یافته می گوید: اما علت این که در اسلام دستور پوشش، اختصاص به زنان یافته، این است که میل به خود نمایی و خودآرایی مخصوص زنان است از نظر تصاحب قلب‏ها و دل‏ها مرد شکار است و زن شکارچی، همچنان که از نظر تصاحب جسم و تن، زن شکار است و مرد شکارچی.

میل زن به خود آرایی از حس شکارچیگری او ناشی می شود در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که مردان لباس‏های بدن نما و آرایش ‏های تحریک کننده به کار برند این زن است که به حکم طبیعت خاص خود می خواهد دلبری کند و مرد را دل باخته و در دام علاقه خود اسیر سازد.

بنابراین انحراف تبرّج و برهنگی، از انحراف‏های مخصوص زنان است و دستور پوشش هم برای آنان مقرر گردیده است به عبارت دیگر: جاذبه و کشش جنسی و زیبایی خاص زنانه و تحریک پذیری جنس مردانه، یکی از علت‏های این حکم است.

توصیه و دستور الهی به پوشش و حجاب برای زنان، به منظور ایجاد محدودیت و محرومیت و چیزهایی از این قبیل که تنها فریب شیطانند نمی باشد، بلکه در واقع برای آگاهی دادن به گوهر ارزشمند در وجود زنان است که باید از آن مراقبت و شده و حفظ شود و به تاراج نرود.  

این کاملاً معقول است که هر چیزی ارزشمندتر باشد، مراقبت و محافظت بیشتری را میطلبد تا از دست راهزنان در امان باشد و به شکل یک ابزار برای مطامع سودپرستان در نیاید.
به یاد داشته باشیم که غریزه جنسی، نیرومند وعمیق است هر چه بیشتر اطاعت شود، سرکش‏تر می گردد، همچون آتش که هر چه به آن بیشتر هیزم بدهند، شعله ورتر می شود، قرآن کریم درباره رعایت حجاب که به عنوان یک امر ضروری در اسلام، شناخته می شود، راهکارهای متعددی را ارائه داده است.
به کارگیری این راهکارها در جوامع اسلامی می تواند تبعات ناشی از بی حجابی و بدحجابی را تقلیل داده یا به طور کلی از میان بردارد. بخشی از این راهکارها مربوط به نوع پوشش زنان در جامعه است.

با توجه به افزایش مشارکت های اجتماعی بانوان؛ وجود سلیقه های مختلف در نسل جوان؛ جهت ترویج و ارائه الگوهای برتر و تسهیل در تهیه حجاب برتر آدرس و اطلاعات برخی از فروشگاه های حجاب در ارومیه جهت استفاده علاقمندان ارائه می شود.

فروشگاه های قشنگه و فاطیما در ارومیه دو فروشگاه شاخص در سبک زندگی ایرانی- اسلامی و عرضه کننده جدیدترین و بهترین مدلهای حجاب برای زنان هستند.

ارومیه: فروشگاه فاطیما، بلوار نبوت(شیخ تپه)خیابان شهید براعتی، جنب آپارتمان های دادگستری،مرکز حجاب فاطیما تلفن: 33385367

ارومیه : خیابان استادان ، کوی ششم، فروشگاه قشنگه ، تلفن : 33478795

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.