دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

50 درصد لوازم‌التحریر کتابفروشی‌های ارومیه تولیدات داخلی هستند

, حسین سلیمی امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 50 درصد لوازم‌التحریر کتابفروشی‌های ارومیه تولیدات داخلی هستند.

وی با بیان اینکه 50 درصد محصولات خارجی که در ارومیه موجود هستند از کشورهای آلمان، ترکیه و چین به کشور وارد می‌شوند، گفت: محصولات وارد شده به کشور به صورت کاملا قانونی و از طریق شرکت‌هایی به کشور وارد شده و در اختیار مراکز پخش در سراسر کشور قرار می‌گیرند و این مراکز پخش لوازم‌التحریر را در اختیار کتابفروشی‌ها قرا می‌دهند.

وی در خصوص تغییر قیمت لوازم التحریر نسبت به سال گذشته گفت: اکثر اقلام لوازم التحریر نسبت به سال گذشته تغییری نداشته وبرخی از اقلام از قبیل کاغذ نیز حتی نسبت به سال گذشته کاهش قیمت داشته اند.

رئیس اتحادیه کتابفروشان و ناشران ارومیه در خصوص اقدامات این اتحادیه برای افزایش استقبال مصرف کنندگان به لوازم‌التحریر ایرانی، افزود: کارگروهی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشادآذربایجان غربی، اتاق اصناف و صدا و سیما تشکیل یافته که این کارگروه تصمیم به ایجاد رابطه با تولیدکنندگان ایرانی برای حل مشکلات این واحدها در دست بررسی دارد که امیدواریم در سالهای آینده شاهد افزایش اقبال عمومی مصرف کنندگان به وسایل تولید داخل باشیم.

این مسئول با بیان اینکه زمانی که  لوازمی به صورت انبوه در شهر موجود باشد قیمت این لوازم پایین خواهد بود، ادامه داد: قیمت لوازم‌التحریر موجود در شهر ربطی به خارجی و یا داخلی بودن آن ندارد و هر دو این لوازم دارای قیمت برابری در شهر هستند.

سلیمی در خصوص بازرسی‌های انجام گرفته برای تخلفات حوزه لوازم‌التحریر، گفت: 20 اکیپ ویژه بازرسی لوازم‌التحریر کار نظارت بر کتابفروشی‌های شهر را  از تاریخ 10 شهریور بر عهده دارند و این نظارت تا دهم مهر ماه ادامه خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.