دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در محل مصلای ارومیه برگزار شد.

در ابتدای این آیین حجت الاسلام سید مهدی قریشی با اشاره به تلاش های مدیر پیشین حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی افزود: حجت الاسلام قهرمانی در سال هایی که مسؤلیت این حوزه را برعهده داشتند تلاش های بسیار زیادی را متحمل شده اند و موانع بسیاری را از سر راه حوزه های علمیه این استان برداشتند.

امام جمعه ارومیه افزود: در زمان تصدی مدیریت حجت الاسلام قهرمانی کارهای زیربنایی و اساسی زیادی در جهت تقویت و گسترش حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی صورت گرفت.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر تلاش مدیران و مسؤولان حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی جهت پیشرفت و توسعه حوزه های علمیه گفت: اگر روحانیت دست در دست هم دهند و با کمک هم حوزه های علمیه را اداره کنند، در این صورت موفقیت حاصل می شود، اما اگر حوزه ها رها شوند نخواهند توانست به آن اهدافی که می خواهند برسند.

وی حجت الاسلام محمدی، مدیر جدید حوزه های علمیه برادران استان آذربایجان غربی را فردی مخلص خطاب کرد و افزود: امیدواریم که در مدیریت و مسؤولیت جدید خود بتواند موفق تر عمل کند.

در ادامه این آیین معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور نیز طی سخنانی به جایگاه و وظایف مسلمانان و شیعیان جهان اسلام در زمان غیبت امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: یکی از این رسالت های سنگینی که خداوند متعال در بر دوش مسلمانان آخرالزمان گذاشته اطاعت از ولایت است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم فرحانی با تاکید بر انجام این وظیفه سنگین خاطر نشان کرد: نقش حوزه های علمیه نیز در این بین بسیار مهم است و همه باید در انجام این وظیفه کوشا و متعهد باشیم.

وی با تقدیر از عملکرد مدیرکل سابق حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی اظهار داشت: حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی یکی از اساتید و مدیران با برنامه و فعالی بود که در انجام امور بسیار موفق عمل می کرد.

حجت الاسلام فرحانی از مدیر جدید حوزه های علمیه برادران استان آذربایجان غربی نیز به عنوان یکی از علمای با فضیلت استان یاد کرد و گفت: تمامی شاخصه‌هایی که در انتخاب یک مدیر موفق وجود دارد در انتخاب مدیرکل جدید حوزه‌های آذربایجان‌غربی نیز لحاظ شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.