دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

سهل انگاری مسئولی که آبروی آذربایجان غربی را برد

انگار غفلت دو صفت بارز مسئولین سهل انگار ایرانی است زیرا بسیاری از اوقات دیده شده است که آنان با غفلت و سرسری گرفتن قضایا تیشه به ریشه درخت خدمت رسانی به مردم زده اند.

ماجرا از این قرار است که مسابقات فوتسال روستائیان کشور از 29شهریور ماه در شهر زیبای کاشان شروع شده است اما آذربایجان غربی نه تنها هیچ نماینده ای به این رقابت ها اعزام نکرده است بلکه با عدم حضور نماینده استان در این رقابت ها، مراودات و روند اداری هیات ورزش روستایی استان با فدراسیون ورزش روستایی نیز بالطبع در آینده تحت الشعاع قرار می گیرد.

قاعدتا برای چنین تورنمنتی، قهرمان مسابقات انتخابی استان آذربایجان غربی باید اعزام شود اما تیم فوتسال روستایی نقده که قهرمان استان بود نه تنها با عدم حضور در این رقابت ها سهمیه استان را حیف کرد بلکه جلوی این قضیه را هم گرفت که هیات استان نماینده دیگری برای این مسابقات اعزام کند.

همه این اتفاقاتی درحالی می افتد که پیگیری های مسئولین هیات ورزش روستایی استان نشان میدهد رئیس هیات ورزش روستایی نقده احتمالا بدلیل نداشتن مرخصی از بردن کاروان تیم نقده به رقابت های فوتسال روستایی استان خودداری کرده است و این اوج غفلت و سهل انگاری یک مسئول را نشان می دهد.

نکته جالب توجه هم اینجاست که با تماس رئیس کمیته مسابقات هیات ورزش روستایی آذربایجان غربی، این مسئول فرهیخته اعلام کرده است که کاروان تیم فوتسال نقده در راه سقز برای رفتن به مسابقات کشوری است!

طبق شنیده ها قرار است رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان با ترتیب دادن جلسه ای فوری با اعضای هیات رئیسه، به این سهل انگاری  رسیدگی کند و شاید به جرات می توان گفت تعیین تکلیف رئیس هیات ورزش روستایی نقده و محرومیت تیم فوتسال روستایی این شهرستان از حضور در دور بعدی رقابت های فوتسال انتخابی مسابقات کشوری در سال آینده، حداقل محرومیتی باشد که برای این شهرستان و شخص مسئول هیات در نظر گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.