دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

قرارگاه حجاب و عفاف در آذربایجان غربی راه اندازی شود


اجلاس سالانه مجمع عالی بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی با حضور زنان فرهیخته استان، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.

مریم دهقان نایب رئیس شورای عالی زنان آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه گفت: آذربایجان غربی با توجه به هجمه استراتژیکی دشمن و موقعیت جغرافیایی از جمله استانهای فعال در زمینه حجاب و عفاف است.

وی افزود: سال گذشته در استان آذربایجان غربی در زمینه حجاب و عفاف 2800 عنوان برنامه اجرا شده است که باز هم تلاش مضاعف در این زمینه احساس می شود.

1427 نفر توفیق رجعت به حجاب برتر را پیدا کردند

سپهری مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی نیز در این جلسه از اهداف تشکیل مجمع زنان استان و کارگروههای تخصصی شهرستانها مطالبی ارائه کرد.

وی افزود: کمیسیون حجاب و عفاف از جمله برنامه های مهم مجمع و شوراهای زنان استان است که تا کنون در این زمینه دستاوردهای درخشانی را به دست آورده است.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی اظهار کرد: پایش و بررسی وضعیت حجاب و عفاف در سطح استان و ارائه راهکارها و بهبود آنها، ارائه گزارشات فصلی و موردی به مسئولین، تدوین و ترویج منشور حجاب و عفاف و طرح مطالبات در این زمینه از مسئولین جهت ارائه پوشاک در شأن جامعه اسلامی از جمله مهم ترین برنامه های اجرا شده توسط مجمع عالی زنان استان است.

وی تصریح کرد: 1427 نفر تا کنون توفیق رجعت به حجاب برتر را پیدا کردند و ارشاد و راهنمایی افراد بدحجاب و امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری نمایشگاهی با محوریت حجاب و عفاف در هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های مهم در این زمینه است.

حضور زنان محجبه، فرهیخته و عفیف در کشور نشانه شکست دشمن است

مینو اصلانی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و در مقابل توطئه هایی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته با تمام توان ایستاده، گفت: شیرزنان و شیرمردان استان در مقابل ضدانقلاب ایستاده اند و اهداف شوم آنان را به خودشان باز می گردانند.

وی افزود: آذربایجان غربی استان ویژه ای در کشور است که انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نمایشگاه قرآن که در مصلای تهران برگزار شده بود به هنگام عبور از کنار غرفه حجاب و عفاف فرمودند از کار کردن برای حجاب و عفاف خسته نشوید.

وی ضمن تأکید بر حاضرین در جلسه که از کار برای حجاب و عفاف از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند، افزود: تفکر روی فرمایش راهبری رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که کار برای حجاب و عفاف از چند جهت مقاومت ایستادگی می خواهد و سختی کار دارد.

اصلانی با تأکید بر لزوم راه اندازی قرارگاه حجاب و عفاف در آذربایجان غربی، تصریح کرد: به جهت بی بند و باری و مدهایی که از طریق فضاسازی خصوصا از طریق ماهواره و سایر رسانه های سمعی و بصری وارد حریم خانواده های ایرانی می شود باعث می شود تا همه به دنیال اظهار خود و متفاوت بودن باشند و این یکی از دلایل سختی کار است.

وی با بیان اینکه نفس انسان به شدن به دنبال آب و رنگ است و این در دوران جوانی تشدید می شود، گفت: عزم و اراده دشمن در جهت حیازدایی، ترویج بی بند و باری، بودجه های سنگین و سناریوهای پیجچیده باعث می شود تا حجاب و عفاف در جامعه ایرانی کمرنگ شود.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور اظهار کرد: کار در زمینه حجاب و عفاف همیشه نوآوری می خواهد تا بتوانیم در مقابل هجمه های سنگین دشمنان بایستیم.

وی گفت: دشمن انتظار داشت با توجه به هجمه های سنگین، رسانه های تصویری حیا زدا در خانواده ها و کنار زندگی ها زودتر از اینها بتواند ایران را زمین گیر کند اما با تلاش تمام دست اندرکاران مومنان در راه حق ایستادگی کردند و با توجه به دغدغه ای که دارند چند قدم از دشمن جلو هستیم.

اصلانی حضور زنان محجبه، فرهیخته و دختران عفیف در کشور را نشانه شکست دشمن عنوان کرد.

وی به جاودانه بودن کلام اشاره کرد و گفت: معجزه پیامبر اکرم (ص) قرآن بود که حاوی پیامهای ارزنده ای برای انسان بود که با انسان حرف می زد و شما هم در این زمینه از تذکر، هشدار و کار در زمینه حجاب و عفاف خسته نشوید.

در ادامه این جلسه شرکت کننندگان نظرات و گزارشات خود در زمینه حجاب و عفاف را ارائه کردند و در پایان این جلسه بیانیه ای از سوی زنان آذربایجان غربی خطاب به استاندار این استان صادر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.