دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

پارک والدین شاهد در دست اجرا است

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری از احداث پارک والدین شاهد در شهر ارومیه  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  عربعلی بهمن خواه با اشاره به ضرورت وجود پارکها و فضای سبز در تلطیف هوا  در شهر ها، بیان کرد:  در راستای افزایش توسعه فضای سبز ، پارک والدین در شهر ارومیه در دستور ساخت قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه از آنجا که مکان های فرهنگی و تفریحی آثار روحی و روانی مثبتی در روی افراد جامعه دارد٬ توسعه مکانهای فرهنگی و تفریحی در اولویت برنامه های شورای محترم شهر و شهرداری ارومیه قرار گرفت، گفت:  در این راستا  سازمان خدمات موتوری  وظیفه تعمیر و نگهداری  کلیه ماشین آلات تابعه شهرداری عهده دار است.

وی افزود : کلیه عملیات پارک والدین شاهد٬ اعم از خاکبرداری ٬زیر سازی ٬جدول گذاری ٬ بتن پلاک بدست پرسنل زحمتکش این سازمان در دست اقدام است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه در  ادامه  از خرید یک دستگاه درخت کن خبر داد و گفت: ماشین درخت کن میتواند زمینه داشتن درختان بزرگتر در فضای سبز را با یک روش اقتصادی فراهم کند  و دراین راستا و حمایت از محیط زیست  با عنایت شهردار و شورای اسلامی شهر ارومیه سازمان خدمات موتوری اقدام به خرید و کاربری یک دستگاه درخت کن و درختکار مکانیزه  کرده است .

به گفته وی ماشین درخت کن بدون آسیب رساندن به درختان قابلیت جابه جایی آنها را دارد و این دستگاه درخت کن، درخت را همراه با یک توده خاک متصل به ریشه جابه جا  کند.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: جابه جا کردن یک درخت بزرگ از مکانی به مکان دیگر نیاز به دانش و اطلاعات مفید نسبت به انواع گونه های درختی و عکس العمل های آنها به انتقال دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.