دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

نمایشگاه سراسری کتاب مهرماه امسال در ارومیه برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدباقر کریمی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه سراسری کتاب آذربایجان غربی از ۱۸ تا ۲۴ مهرماه در در ارومیه برگزار می‌شود افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصتی بسیار مناسب برای بهره‌ربرداری قشر دانش‌آموز، دانشجو، فرهنگی و همه اقشار از گنجینه‌های حوزه نشر و کتاب است.

وی با تاکید بر برنامه‌ ریزی مدون برای استفاده بهینه از این رویداد علمی، فرهنگی اظهارداشت: برپایی نمایشگاه کتاب فرصتی مناسب برای تبادل فکر و اندیشه همه فعالان و اندیشمندان و فرصتی مغتنم برای دعوت از صاحبان فکر و اندیشه و چهره‌های علمی در این مکان و برگزاری جلسات هم‌اندیشی و گفتگوهای علمی بین اساتید و دانشجویان و علاقه‌مندان است.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: با توجه به برپا نشدن نمایشگاه کتاب طی چند سال گذشته نیاز جامعه علمی، فرهنگی به برگزاری این نمایشگاه بیش از پیش مشهود و ملموس بوده در همین راستا با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و همکاری دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه کتاب استان با حضور ناشران برگزیده کشور از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌ مجتمع فرهنگی وهنری ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یاد آور شد: با تمهیدات اتخاذ شده در این جلسه مقرر شده است در راستای حمایت از علاقه‌ مندان، کتاب‌ها با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر بازدید کنندگان قرار داده شود.

حجت الاسلام کریمی اضافه کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی به وی‌ژه صدا و سیمای مرکزاستان درخواست می‌شود تا با انجام تبلیغات مؤثر از قبل از برگزاری نمایشگاه و در حین برگزاری در اطلاع‌رسانی به مردم و علاقه‌مندان اقدامات مؤثری را انجام دهند.

وی با بیان این که از تمام دستگاه‌های اجرایی استان ‌به ویژه شهرداری، مخابرات، دانشگاه‌ها، ‌ نیروی انتظامی و … درخواست همکاری و همیاری ‌برای برپایی هر چه بهتر نمایشگاه سراسری کتاب را ‌داریم افزود: برای برپایی نمایشگاه کتاب ‌تلاش‌های زیادی صورت گرفته و امیدواریم ‌بتوانیم در این هفته میزبان خوبی برای میهمانان نمایشگاه باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یاد آورشد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری ارومیه و سازمان اتوبوسرانی ‌‌برای علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه ‌اتوبوس‌هایی را در سطح میادین ‌در نظر بگیرند ‌تا مردم بتوانند از این نمایشگاه استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.