دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

حاشیه هایی از رنگ و لعاب اختتامیه همایش شمس تبریزی در خوی

، قضیه همیشگی کنسرت های زنده گروه های آوازی ایران این بوده که حتما و حتما باید یک بانو همراه آن ها باشد! آن هم نه از بانوان ایرانی بلکه بانویی به سبک اروپایی و تنها با لوگوی ایران!!!

 

 

 

 

البته شاید امید به این باشد که تدبیری برای پوشش مناسب این بانوان در حضور مسئولین ارشد اندیشیده شود اما گویا در این خصوص هنوز دولت تدبیر چاره ای نیندیشیده و فعلا باشد منتظر همین روال باشیم. بهترین نمود آن حضور بانوی گروه سماع در حضور وزیر و تکرار چندین باره اداهای نه چندان خوشایند وی بود:

 

شاید همین رفتارهای او و گروه سماع بود که باعث شد تا هنگام اتمام برنامه، وزیر با حالی خوش در اقدامی قابل تامل از جای خود برخاسته و ادای احترام هنری را با دست زدن های پی در پی به آن ها ابراز کند. شاید وزیر محترم این نکته را فراموش کرده که هنوز اجساد حاجیان ایرانی در عربستان مفقود است و ویزای او هنوز هم صادر نشده است:

 

بالاخره شاید بررای وزیر و همراهانش گرمی هوا و استفاده نکردن مسئولین برگزاری برنامه از کولرهای نصب شده در محل از دلایلی باشد که آن ها وادار به ایستادن کرد اما نباید فراموش کرد که اکثر حاضران در سالن هم همین وضعیت را داشتند و از جای خود تکانی نخوردند!

 

البته ناگفته نماند که رفتار زننده  نماینده شهر خوی در مجلس هم این مراسم را به جنجال گاهی تبدیل کرد که وزیر مجبور شد برای لحظاتی روی سن به سخنان وی گوش داده و منتظر دعوت مجری از سایر مدعوین برای اهدای جوایز اعضای هیئت داوران باشد! و البته شرمساری مسئولین شهرستانی و استانی را برای این اقدام ناپسند وی به همراه داشته باشد:

 

صدای تشویق های مداوم مسئولین و مدعوین این مراسم هم مشخص نشد برای چه بود و چرا به هر بهانه ای دنبال درآوردن صدای دستان خود بودند! شاید به دنبال راهی برای تخلیه فشارهای روانی ناشی از اتفاقات اخیر در منا و کشته شدن صدها نفر از هموطنانمان بودند:

 

این اقدام حتی بر فراز جایگاه ویژه هم برای مسئولین ادامه داشت و همین امر اثباتی بر فشار ناشی از اتفاقات اخیر است:

 

یادگاری های وزیر بر کاغذهای سفیدد حاضران هم مشخص نشد برای چه بود؟ هرچند تنها امضای وزیر به درد هیچکس نمیخورد اما شاید این اقدام یک مقام دولتی برای بار اول باشد که دیده می شود!

 

و در پایان گذری بر مسئولیت پذیری مسئولین برگزاری برنامه که چند بانوی بازهم ایرانی نمای اروپایی را برای راهنمایی مدعوین به کار گرفته بودند و البته راه های نوین بستن مسیر رفت و آمد برای راحتی همین بانوان:

و شاید تمام این امورات دست در دست هم داد تا وزیر این چنین عرق خود را پاک کند و برخلاف صداوسیما که سوالات کلیشه ای و بی محتوای همیشگی را آماده کرده بود، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی نباشد:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.