دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

۸۰ درصد از ورودی های شهر اورمیه ساماندهی شده است

غلام رضا عدل دوست با اشاره به اجرای ساخت تقاطع های غیر هم سطح در اورمیه، بیان کرد: تاکنون ۹ تقاطع غیر هم سطح دراستای تکمیل رینگ کمربندی اورمیه به اتمام رسیده و تقاطع های سرو و آذربایجان نیز در دست احداث است .

وی افزود: تکمیل رینگ اول کمربندی شهر اورمیه به طول ۲۲/۵ کیلومتر در مرحله اتمام بوده و بیش از ۹۰ درصد عملیاتی شده است و عملیات رینگ دوم شهر اورمیه نیز به طول ۳۲ کیلومتر در دست اجرا است .

عدل دوست با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۲۱۳ میلیارد ریال برای تقاطع ها هزینه شده است، گفت: با احتساب هزینه تقاطع های سرو و آذربایجان کل هزینه های صرف شده ۴۵۰۰ میلیارد ریال بر آورد می شود.

عدل دوست با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم شهری، ۱۶ پارک محله ای به مساحت ۸۲۵۰۰ متر مربع احداث شده است، اظهار کرد: در جهت دفع آب های سطحی و ساماندهی انهار زراعی ۴۲ کیلومتر کانال احداث ، بیش از ۲ میلیون متر مربع از معابر شهری آسفالت و ۷۶ کیلومتر عملیات پیاده رو سازی صورت گرفته است .

وی با اشاره به بخش سرمایه گذاری شهرداری اورمیه ، بیان کرد: در بخش سرمایه گذاری در سالهای ۹۲ ،۹۳ و ۵ ماهه ۹۴ ، ۱۳ قرارداد اجرای پروژه سرمایه گذاری شهرداری منعقد شده که مجموعه ۱۴۰۵۲۳ متر مربع زمین اختصاص یافته که زیر بنای آن ۶۴۹۵۰۸ متر مربع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.