دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

هیچ کس حق توهین به ارومیه ای ها را ندارد!

بعد از پایان بازی تیم های والیبال شهرداری ارومیه و بانک سرمایه باز هم شاهد اتفاقات ناگوار در سالن بازی بودیم.

بنا بر گفته شاهدان این بار نماینده بازی که توسط فدراسیون والیبال به ارومیه اعزام شده بود، به رییس هییت والیبال استان آذربایجان غربی توهین کرد.

ماجرا از این قرار بوده که بعد از پایان بازی و برد شیرین تیم والیبال شهرداری ارومیه رییس هییت والیبال استان جهت خسته نباشیدگویی به بازیکنان هر دو تیم، وارد زمین می شود که در این حین محمود حداد نماینده فدراسیون به صورت بسیار غیرمتعارف و خارج از عرف  و قواعد رسمی رییس هییت والیبال استان را مورد انتقادی شدید قرار داد که می توان آن را نوعی توهین محسوب کرد.

محمد حداد با بیان اینکه شما عرضه برگزاری مسابقه را ندارید و نمیتوانید مسابقه را کنترل کنید، تماشاگران شما توهین و فحاشی می کنند و برای شما و تماشاگرانتان بسیار متاسفم و من همه موارد را گزارش خواهم کرد، فروزان را مورد خطاب قرار می دهد.    

  در این بین و با بیان این سخنان زمانی که به تماشاگران پرشور و فهیم والیبال ارومیه توهین می شود، رئیس هیئت والیبال استان در قامت مدافع از آنان بر می آید و بیان می دارد که تماشاگران ارومیه ای در ایران نظیر ندارند و شما حق توهین به آنها را ندارید و وظیفه شما فقط نظارت و گزارش است.

اما حال باید از فدراسیون والیبال پرسید، نماینده آنان چرا می تواند نسبت به تماشاگران شهری مثل ارومیه که شهر عشاق والیبال نام دارد توهین کند؟ آیا فدراسیون والیبال از حساسیت بازی ها و تماشاگران ارومیه ای خبر ندارد که شاهد تکرار بی تدبیری هایشان هستیم؟

تماشاگران ارومیه ای هنوز کارها و حوادث فینال پارسال و اقدامات فدراسیون والیبال را به یاد دارند و تلخی آن را هنوز فراموش نکرده اند.

امیدواریم فدراسیون والیبال در آینده نسبت به انتخاب نمایندگان اعزامی به این شهر حساسیت بیشتری خرج دهد.

یقیناً تذکرات و همچنین خویشتنداری رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی در کنترل جو سنگین این بعد از اتمام مسابقه نقش به سزایی داشت که همه چیز به آرامی و به دور از هرگونه حاشیه بعدی پایان یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.