دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

همایش سه ساله های حسینی در ارومیه برگزار می شود

همایش سه ساله های حسینی همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) روز سه شنبه ساعت 10 صبح در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی کودکان با مکتب اهل بیت (ع) و تربیت نسل آینده به شکلی که باورها و ارزش ها ی صحیح را به خوبی درک کنند عنوان کرد و افزود: یکی از راه های انتقال مفاهیم دینی و ارزشی، با توجه به گستردگی ابعاد مختلف جنگ نرم و هجوم دشمنان برای هدف قرار دادن دین از طریق تغییر باورها و تبدیل ارزش های ملت به ضد ارزش برگزاری همایش هایی به این شکل است.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام واحد خواهران آذربایجان غربی اظهار کرد: این همایش به همت هیات پیروان عترت واحد خواهران تدارک دیده شده و طی فراخوانی های عمومی از مادران و دختران جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: خط مقدم جنگ نرم در این برهه از زمان هیات های مذهبی و مجالسی است که با نام اهل بیت علیه السلام برگزار می شود لذا این گریه کردن ها و سوگواری ها پس از آنکه موجب تحول درونی انسان می گردد زمینه را برای تحولات اجتماعی نیز فراهم می سازد.

سپهری با بیان اینکه قطعا این تحولات درونی بستر را برای ساختن اجتماعی در راستای اهداف متعالی اسلام فراهم خواهد ساخت، گفت: در واقع این گونه مجالس زمینه را برای حفظ آرمان های آن حضرت و پیاد کردن آن توسط نسل جدید که همین سه ساله های عزیز هست فراهم ساخته و در ساختن جامعه بر اساس الگوی ارائه شده گام بر خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.