دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

"آنالار باغی" در منطقه دو از پیشرفت خوبی برخوردار است

در راستای استفاده بانوان از فرصتهای برابر و ایجاد مکانهایی برای ورزش و فعالیتهای تفریحی بانوان، احداث پارکهای ویژه بانوان در تمام مناطق شهرستان ارومیه به تصویب شورای شهر رسیده است.

وی افزود: در شورای نامگذاری باغ حلاوت در منطقه دو ارومیه به پارک آنالار باغی نامگذاری شد و در حال رایزنی برای جانمایی و آغاز کارهای مطالعاتی و اجرایی پارک فدک هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه خدمات ورزشی در این پارکها برای بانوان هم در فضای باز و هم در فضای بسته در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: آنالار باغی از نظر فضای سبز و پارک پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است منتها از نظر ابنیه فرهنگی، فضای سرپوشیده و سالنهای ورزشی هنوز در حال اجراست.

وی تصریح کرد: طی بازدیدی که این هفته از پارک بانوان خواهم داشت با صراحت در مورد درصد پیشرفت آنالار باغی اطلاع رسانی خواهم کرد.

مبین با بیان اینکه هر مکانی را نمی توان به پارک بانوان اختصاص داد، گفت: به دنبال مکانهایی برای ایجاد پارکهای ویژه بانوان هستیم که از نظر استتار و تأمین امنیت هیچ گونه تهدیدی نداشته باشد.

وی افزود: در منطقه دو نبش جاده دریا و میدان کمربندی آنالار باغی، در منطقه چهار باغ نرگس، در منطقه پنج پارک فدک و در منطقه یک و سه نیز به دنبال جانمایی و مکانی برای ایجاد پارک بانوان هستیم.   

شهردار ارومیه: مصوبه شورای شهر را بوسیده و روی چشم می گذارم

محمد حضرت پور شهردار ارومیه نیز طی این گفتگو گفت: آنالار باغی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اینجانب مصوبه شورای شهر را بوسیده و روی چشم می گذارم و برای اجرای این مصوبات و پارکهای بانوان نهایت همکاری را می کنم و برای حل مشکلات پارکهای بانوان با مراجع ذیربط رایزنی های لازم را خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.