دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

توقف تیم فوتبال شهرداری ارومیه در برابر شاهین بوشهر

بعداز ظهر دیروز رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور با انجام یک دیدار از هفته هفتم در شهرستان ارومیه پیگیری شد.

در این دیدار تیم فوتبال شهرداری ارومیه میزبان تیم شاهین بوشهر بود.

شاگردان محرم نشاطی که در هفته های اخیر تحت فشار روحی و روانی شدید قرار داشتند برای برد به میدان رفتند تا بتوانند با سه امتیاز این دیدار جواب برخی از افرادی که برای این تیم حاشیه درست می کنند را بدهند.

با آغاز این بازی تیم فوتبال شهرداری ارومیه با حملات نه چندان موفق بر روی دروازه شاهین بوشهر خیمه زدند اما نتوانستند گلی به ثمر برسانند و در نیمه اول هر تیم بدون به ثمر رساندن گلی به پایان رساندند.

در نیمه دوم تیم فوتبال شاهین بوشهر که روزگاری در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشت و با تیم های طراز اول کشور دست و پنجه نرم می کرد برتری نسبی به تیم ارومیه پیدا کرد و حملات گسترده ای را بر روی دروازه شهرداری انجام داد اما با درخشش دروازه بان ارومیه و مدافعان هیچ یک از حملات نتیجه ای نداشت و در پایان 90 دقیقه دو تیم با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید.

اما در این دیدار شاهد صحنه ای بسیار بد از دروازبه ان تیم ارومیه مهیار احمدخانی بودیم که در مقابل اعتراض به کاپیتان تیم فرهاد فضلی با در آوردن دستکش های خود و پرت کردن بر روی زمین و میدان بازی را ترک کرد که با وساطت سایر بازیکنان به بازی برگشت و درون دروازه ایستاد.

تیم فوتبال شهرداری ارومیه با هشت امتیاز در رتبه ششم جدول ده تیمی گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.