دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

برگزاری نمایشگاه نقاشی به نفع بیماران سرطانی در ارومیه

نمایشگاه نقاشی و فروش آثار آبرنگ هنرمندان صاحب‌نام ارومیه با هدف کمک به بیماران سرطانی پنج‌شنبه هفته جاری ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

این مقام مسئول محل برگزاری نمایشگاه و فروشگاه مورد اشاره را هتل آنا واقع در جاده بند ارومیه عنوان و اضافه کرد: انجمن خیریه امید تنها با تکیه بر کمک‌های مردمی و حمایت‌های خیران اهداف خود را در جامعه پیاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عواید و درآمد حاصل از این جشنواره برای امور درمانی بیماران همچنین اهداف انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی هزینه خواهد شد، افزود: این آئین مورد استقبال مردم هنردوست و نیکوکار استان قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با اظهار اینکه خیریه امید با هدف ارائه خدمات درمانی، حمایتی و راه‌اندازی بخش‌های شیمی‌درمانی، رادیوتراپی و اقامتگاه بیماران در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است، افزود: تاکنون موفقیت‌های چشمگیری به دست آمده است.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی به برگزاری نخستین کنگره بین‌‌المللی و سومین کنگره ملی خدمات حمایتی اعم از مددکاری اجتماعی و روانشناسی همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد در ابتدای آبان ماه امسال اشاره کرد.

وی بر ضرورت همکاری مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد، مددکاران اجتماعی، روانشناسان بخش‌های تخصصی، دانشگاهیان و … در راستای تحقق اهداف این مجموعه مبنی بر پیشگیری، درمان و امیدافزایی تاکید کرد.

مدیر این تشکل مردم‌نهاد به هزینه‌های بالای درمان بیماری سرطان اشاره و خاطرنشان کرد: پیشگیری از شیوع این بیماری به معنای واقعی کلمه یک مسئله حائز اهمیت به شمار می‌رود، بنابراین سازمان‌های مردم‌نهاد باید به پشتوانه خیران در این زمینه گام بردارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.