دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

اصولگرایان وحدت دارند/برخی با الفاظ اعتدال بازی می کنند/اصلاح طلبان مرتد سیاسی هستند

حجت الاسلام جعفر شجونی در همایش مردمی احزاب، گروه ها، تشکل ها و شخصیت های اصولگرایی که در مسجد موسی بن جعفر(ع) ارومیه برگزار شد با اشاره به حرکت های صورت گرفته در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: بعد از رهبری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران، خداوند نعمت مقام معظم رهبری را به ما عطا نمودند.

وی با بیان اینکه استمرار حرکت انبیاء در مسیر ولایت فقیه است، تصریح کرد: همانطوریکه در روایات و احادیث نیز آمده بعد از انبیا، علمای ربانی بایستی امور را در دست گیرند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی افزود: این درست نیست که برخی ها بعد از انقلاب نسبت به ولایت فقیه، قانون اساسی و روش های نظام شک کنند و بگویند صالح نیست و ما می خواهیم اصلاح کنیم، درحالی که خودشان هم سی سال است که نمی دانند می خواهند چه چیزی را اصلاح کنند.

حجت الاسلام شجونی گفت: متاسفانه همان هایی که در زمان پیغمبر(ص) می گفتند ما شما را قبول داریم اما علی(ع) را قبول نداریم الان هم می گویند امام(ره) را قبول داریم ولی رهبری را قبول نداریم.

وی در تبیین اندیشه اصلاح طلبان گفت: به عقیده من این افراد مرتد سیاسی هستند چراکه اینها در مجلس ششم خود را نشان دادند، در رابطه با همین انرژی هسته ای این افراد طرح سه فوریتی به مجلس آوردند و گفتند ما انرژی هسته ای می خواهیم چه کار و یا با طرح خروج از حاکمیت که مطرح کردند، ماهیت خود را نشان دادند.

این فعال اصول گرا افزود: شایع شده است که بعضی جوانان اصلاح طلب می خواهند با ورود به مجلس خبرگان مزاحم رهبر معظم انقلاب شوند که در این زمینه هم می گوییم اینها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص مبانی اصولگرایی اظهار کرد: اصولگراها یعنی اصل کاری ها و در اطراف پیغمبر(ص) نیز همین اصله کاری ها بودند یعنی علی(ع)، زهرا(س)، حسین(ع)، عباس(ع)، زینب(س)و ... .

حجت الاسلام شجونی افزود: در جمهوری اسلامی ایران نیز اصولگرا یعنی امام(ره)، قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و امثال آنها .

وی با اشاره به وحدت بین اصولگرایان نیز گفت: ما باید با اتحاد این نظام را نگه داریم و عیب هایش را بپوشانیم .

این فعال اصول گرا تصریح کرد: ما نمی گوییم ادارات ما فرشته هستند متاسفانه طبق اخباری که در روزنامه ها مشاهده می شود میزان کار مفید در کشور اعدادی همچون 27 دقیقه یا یک ساعت است.

حجت الاسلام شجونی اضافه کرد: امروزه زندان ها پر است از دزدی های آقازاده های مسئولین چقدر از اینگونه افراد در زندان ها هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود عوامل فتنه در کشور را بخاطر وجود روحانیت ناصالح دانست و افزود: البته فتنه گران در برابر بسیج و سپاه عددی نیستند.

حجت الاسلام شجونی ضمن نفی مشی اعتدال ادامه داد: اعتدال همان لغتی است که ابوموسی اشعری با آن حضرت علی(ع) را خانه‌نشین کرد و مملکت به دست معاویه افتاد .

وی تصریح کرد: البته در قرآن اعتدال هست ولی« واغْلُظْ علیهِمْ» هم است این آقایان با الفاظ بازی می کنند در حالی که باید تمام جوانب را بگویند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: امروزه امید مملکت به جوانان است و مقام معظم رهبری نیز بارها در مورد جوانان صحبت کرده و رهنمودهایی به آنها داشته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.