دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

توهین به خبرنگاران به سبک باشگاه شهرداری ارومیه/ چه کسی پاسخگوست؟

در همه جای دنیا در سطح حرفه ای ورزش و در لیگ های معتبر دنیا بعد از پایان بازی، سرمربیان دو تیم جهت مصاحبه و ارائه توضیحاتی در خصوص بازی در سالن کنفرانس خبری حاضر می شوند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه می شوند.

در ارومیه هیئت والیبال آذربایجان غربی با حمایت  رییس این هیئت و زحمات و تلاش دبیر آن برای اولین اتاق کنفراس تشکیل و به نوع عالی تدارک دیده است تا پس از پایان بازی های تیم والیبال شهرداری ارومیه، سرمربیان هر دو تیم در این سالن پاسخگوی اصحاب رسانه باشند.

اما امروز بعد از پایان بازی تیم های شهرداری ارومیه و آرمان اردکان شاهد بی احترامی از سوی سرمربی و مدیریت باشگاه به اصحاب رسانه بودیم تا بیش از پیش خلأ مدیریتی مبتنی بر احترام و پاسخگو به افکارعمومی در این باشگاه نمود پیدا کند.

محمد سالک اردکانی سرمربی تیم آرمان اردکان بعد از باخت تیمش در مقابل تیم شهرداری ارومیه در سالن کنفراس حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود، بعد از وی نوبت به حضور سرمربی تیم باشگاه شهرداری جهانگیر سید عباسی رسید که بعد از ده دقیقه وی در سالن کنفرانس حضور نیافت و به یکباره اعلام کرد، به دلیل دستور مدیر عامل باشگاه از مصاحبه با خبرنگاران منع شده اند.

این مورد فقط در مدیریتی نا آشنا با شرایط حرفه ای برگزاری و مدیریت مسابقات ورزشی رخ می دهد وگرنه در هیچ جای کشور و جهان اینگونه اتفاقات رخ نمی دهد.

در هر حال اینگونه رفتارها یک نوع بی احترامی و توهین به خبرنگاران و اصحاب رسانه است که علیرغم حضور چندین خبرنگار و انتظار آن برای ورود سرمربی تیم شهرشان،در سالن کنفرانس اجازه حضور مربی داده نشود.

حال سوال اینجاست واقعا چرا بی احترامی و توهین باشگاه شهرداری نسبت به خبرنگاران و اصحاب رسانه پایانی ندارد و وضعیت روز به روز بدتر می شود و افرادی نا آشنا به ورزش در این باشگاه نه تنها گامی در خصوص بهبود وضعیت بر نمی دارند بلکه در دامن زدن به برخی ابهامات نیز پیشقدم می شوند.

به نظر می رسد وقت آن رسیده که شهردار محبوب و مردمی ارومیه که در مورد جریانات اخیر سریع وارد عمل شده و با مردم شهرش همدردی کرد، در اینجا نیز برای ارومیه، تیم شهرداری ارومیه و ده ها هزار هوادار این تیم وارد عمل شود و زیرمجموعه خویش را از انجام برخی کارهای تخریبی بر علیه باشگاه برحذر دارد.

اما فارغ از موضوع فوق ابهاماتی در اذهان خبرنگاران ورزشی ارومیه نقش بسته که شهردار ارومیه از مدیریت زیر مجموعه خود در باشگاه شهرداری ظاهراً بی خبر است و مشاورین وی نیز مسائل و مشکلات را به وی منتقل نمی کنند، چرا که مشاورین شهردار در سالن حضور داشتند و امید است که با درایت حضرت پور و مشاورین وی، این موضوع به طور جد پیگیری شود که بیش از این شاهد بی احترامی به اصحاب رسانه نباشیم و بسیار ضروری به نظر می رسد که نشستی در این راستا با حضور کارشناسان ورزشی و اصحاب رسانه برگزار و شهردار ارومیه به تنویر افکار عمومی و رفع برخی ابهامات و سوء تفاهم های پیش آمده اقدام کند.

قطعا ورود محمد حضرت پور به ماجرا می تواند دومینوی بی احترامی ها را متوقف و  جلوی حس بدبینی در بین اصحاب رسانه را که اکنون گلوله برفی کوچکی است و رفته رفته به بهمن بزرگی تبدیل خواهد شد را بگیرد.

افسوس که مزرعه را آب گرفته/دهقان مصیبت زده را خواب گرفته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.