دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه از مسئول نمایندگی ولی فقیه

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یکی از موثرترین نهادهای انقلابی است و ایذاً یکی از نقاط ثقل قدرت در میان جریانات دانشگاهی می باشد که بر اساس هدف و وظیفه اش، استقلالش را به نفع انقلاب و حقوق دانشجویان حفظ مینماید که البتّه در اثر سیاستهای دولتی حاکم و تبیین شده ی فکری و جناحی؛ دانشگاه و نیز نهاد با فراز و نشیب ها یی رو به رو بوده که در چنین شرایطی نهاد نمایندگی همیشه با درایت چالشها را رفع نموده است.

نهاد نمایندگی در حمایت از تشکل های دانشجویی بعضاً مورد نقد و حمله برخی از افراد برای جدایی و ایجاد فاصله قرار گرفته تا بلکه بتوانند جریان انقلاب را در ورطه ضعف قرار دهند، ولی از جایی که دانشجویان انقلابی و ارزشی دانشگاه ارومیه بحمدالله بیدارند هیچ گاه بازیچه بدخواهان نخواهند شد، چرا که با شناسایی ساختارها و شناخت فضا و نیز همدلی با نهاد این وحدتِ قدرتمند را حفظ خواهند کرد.

جامعه اسلامی دانشجویان خرسند است از اینکه نهاد نمایندگی دانشگاه ارومیه بالاخره پس از چند ماه به وضعیت عادی خود برگشت و ما نیز از حضور حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی در سمت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه حمایت میکنیم و در ادامه روابطی که با ایشان داشته ایم تاکید می نماییم که:

1. در طول این چند ماه فضای دانشگاه رو به رخوت گرایید که با حضور مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و با مدیریتی انقلابی و اصولی ایشان ، انشاءالله که فضای فعالیت ایجاد شود.

2. رابطه میان نهاد نمایندگی و تشکل های دانشجویی باید روز به روز گسترده تر شده و در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بر خود لازم می دانیم که از زحمات نماینده مقام معظم رهبری در استان و این استاد گرانقدر حضرت حاج آقای قریشی که سالها مسئولیت نهاد نمایندگی را بر عهده داشته اند و همچنین از حاج آقای محمدی در سمت معاونت که اهم امور در یک سال گذشته بر عهده ایشان بوده است، کمال تشکر و قدردانی را دشته باشیم و البته که دانشگاه و دانشجویانی همچون ما از حضور و راهنماییهای ایشان در امور دانشگاه هیچگاه بی نیاز نخواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.