دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

گلایه مردم شهرستان چالدران از عدم پوشش شبکه های موبایل

مردم شهرستان چالدران و روستاهای آن از عدم آنتن دهی شبکه های موبایل در شهرستان و روستاها از مسئولان مخابرات شهرستان چالدران و استان ابراز ناراحتی و گلایه کردند.

با توجه به گسترش روز افزون فناوری های ارتباطی و مخابراتی در سراسر جهان و کشور ، این یک ضعف عمده برای شرکت مخابرات است که با وارد بازار نمودن نسل سوم و چهارم اپراتور تلفن همراه هنوز خیلی از داخل شهرستان و روستاها از پوشش تلفن همراه بی بهره باشند.

در سال های اخیر گام‌های بسیار مهمی در زمینه توسعه شبکه‌های مخابری صورت گرفته است و چندین اپراتور بزرگ در کشور مشغول به فعالیت هستند که دامنه گسترش آنها از کلان‌شهرها هست ولی در شهرستان و روستاهای دورافتاده نیز مشاهد خدمات آنها نیستیم .

رقابت همراه اول این اپراتور با دیگر شرکت ها هم باعث شده تا است تا شاهد ارائه امکاناتی بسیار ضعیف و آنتن دهی نامطلوبی در اکثر نقاط این شهرستان باشیم این وضعیت نارضایتی زیادی برای شهروندان چالدرانی به وجود آورد است.

یکی شهروندان چالدرانی در گفتگو با نوای چالدران گفت : چندین بار با مراجعه حضوری به اداره مخابرات شهرستان چالدران خواستار بررسی و رفع مشکل آنتن دهی شبکه موبایل در این شهرستان و روستایمان شده ایم ولی متاسفانه هیچ پاسخ قانع کننده ای از سوی مسئولان مربوطه دریافت نکرده ایم.

وی افزود: برای برقرای تماس های تلفنی باید از منزلمان خارج شویم و باید 10بار تماس بگیریم تا بتوانیم تماسی با دوستان و اعضای خانواده و یا مواردی همچون فوریت های پزشکی 115 و پلیس داشته باشیم یا اصلا نمیتوانیم تماس بگیرم .

این شهروند در ادامه خاطر نشان کرد: گاهاً مردم به علت بُعد نبود آنتن در جاده ها نمتوان در تصادفات با فوریت های پزشکی115 یا پلیس 110تماس بگیرند.

به هرحال امیدواریم مسئولان شرکت مخابرات شهرستان چالدران و استان آذر بایجان غربی با توجه به گلایه های به حق مردم و مخاطرات ذکر شده هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکل آنتن دهی در این شهرستان اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.