دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

حماسه 9 دی تابلوی تمام عیار عشق مردم به انقلاب اسلامی است

محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت باولایت که با حضور جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی برگزار شد ضمن محکوم کردن جنایات رخ داده در نیجریه اظهار کرد: این اتفاق تلخ و ناگوار که باعث جریحه دار شدن قلب مسلمانان شد قطع یقین به رهبری آمریکا، تکفیری ها و در راس آنها آل سعود رخ داد.

وی افزود: شیعیان نیجریه به دلیل پیروی و تبعیت از سیره انقلاب و رهبری امام خمینی(ره) چنین مظلومانه به شهادت رسیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: اما به دلیل اینکه فرهنگ دینی و انقلابی ما اجازه مقابله به مثل در برابر چنین رفتارهایی را نمی دهد بنابراین بهترین راه اعتراض حضور پرشور و باشکوه در مناسبت های مختلف انقلاب اسلامی است.

شکرنیا خون شهدا را باعث شکوفایی هرچه بیشتر شجره طیبه انقلاب دانست و گفت: این نکته را دشمنان به خاطر بسپارند که هرچقدر خون پای این درخت ریخته شود ثمرات آن نیز روز به روز افزون تر خواهد شد.

وی روز بصیرت و میثاق امت باولایت را یکی از مهمترین مناسبت ها در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این روز بهترین فرصت است که ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه در صحنه با ردیگر از آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه بسیاری تلاش می‌کنند حماسه 9 دی را کمرنگ کنند و به فراموشی بسپارند تأکید کرد: به همیت دلیل لازم است مسئولان در این ایام به تبیین اصل و ابعاد فتنه 88 بیشتر توجه داشته باشند.

شکرنیا در پایان حماسه 9 دی را تابلوی تمام عیار عشق مردم به انقلاب و نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.