دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دو و میدانی آذربایجان غربی درگیر ماراتن غفلت و بی تدبیری

هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی یکی از هیئت های ورزشی است که می تواند به عنوان یکی از افتخار آفرین ترین های ورزشی استان باشد.

دو ومیدانی با داشتن بیش از ۲۴ ماده ورزشی یکی از رشته هایی است که به مدال آوری معروف است . آذربایجان غربی نیز از این مورد مستثنی نیست و با داشتن قهرمانانی همچون کاوه موسوی، فاطمه مهر آور ، سمیه نجفی و چندین و چند نفر دیگر که در اردوهای تیم ملی حضور داشته و حتی در آسیا و المپیک و جهان می توانند خوش بدرخشند.

کم کاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها

اما با توجه به اینکه شناسایی کشف و پروش استعدادهای هر رشته ای مستلزم وجود هیئت شهرستانی است شاهد آن هستیم که بسیاری از هیئت های دو ومیدانی شهرستان های استان غیر فعال هستند و ادارات ورزش وجوانان شهرستان نیز هیچ علاقه ای نسبت به فعال نمودن این هیئت ندارند. حال مشکل رؤسای ادارات ورزش و جوانان چیست و چرا در این خصوص کم کاری می کنند که مستلزم پیگیری همه از جمله رسانه هاست.

عدم نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان

برخی ناکارآمدی ها توسط ادارات ورزش وجوانان شهرستان بر می گردد و به عدم نظارت کارشناسان مربوطه اداره کل ورزش وجوانان چرا که تا به حال هیئت دو میدانی در شهرستان ها فعال نیست تا به حال از طریق ادارات ورزش وجوانان و هیئت دو ومیدانی استانی پیگیر موضوع نشده اند؟

البته روشن است برخی از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان حوصله آن چنانی برای پیگیری اوضاع وخیم ورزشکاران و رشته ها ندارند.

عدم تکمیل سالن دو ومیدانی ارومیه

با افتتاح سالن دو ومیدانی سرپوشیده ارومیه برخی از مشکلات این رشته کم شد اما به واقع صدای دهل از دور خوش است و این سالن از بیرون زیبا دیده می شود با وجود افتتاح این سالن همچنان بسیاری از موارد آن تکمیل نشده و فقط درصدد نام افتتاح آن بودند ومسئولین هیچ رغبتی نسبت به تکمیل مابقی کارهای عمرانی این سالن ندارند.

امیدواریم به زودی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص وضعیت نابسمان در رشته دو ومیدانی ورود پیدا کرده و با صدور دستورات لازم نسبت به پویا کردن هیئت های شهرستانی توسط ادارات ورزش وجوانان و هم نسبت به تکمیل سالن سرپوشیده دو ومیدانی اقدام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.