دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

دانستنی ها

دانستنی های کامپیوتر/زندگی/جهان و ...

عیادت از مادر سه جانباز و دو شهید

دل آرا زالی ساکن شهرستان خوی، عمه دو شهید و مادر شهیدان حسین و حسن و سه جانباز به نامهای محرم، اسماعیل و محمد غفاری به علت بیماری گوارشی در سن 78 سالگی در بیمارستان آذربایجان ارومیه بستری است.

وی که چهره بسیار آشنای مبارزات انقلابی، راهپیمایی ها و از فعالان ستادهای پشتیبانی جبهه و جنگ است به علت بیماری تنها به بیان چند جمله زیبا اکتفا کرد و در بازگویی خاطرات خود از فرزندان شهیدش و فعالیتهای فرهنگی خود گفت بسیار بر خود می بالم که مانند حضرت زینب(س) که حسن و حسینش را در راه اسلام تقدیم کرد من هم حسن و حسینم را تقدیم اسلام و انقلاب کردم.

این مادر فداکار می گوید بسیار دوست داشتم مانند حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب(س) باشم و به همین جهت نام پنج تن آل عبا را بر روی فرزندانم گذاشتم و در بیان خاطره ای از فرزند مفقودش حسن می گوید روزی حسن به خواب پسر همسایه مان آمده بود و گفته بود که به مادرم بگویید چشم به راه من نباشد من بر نمی گردم.

دل آرا زالی فقط یک آرزو برای خود و یک دعا برای فرزندانش داشت برای خود آرزو می کرد که سلامتی خود را بدست بیاورد تا دوباره سرپا بایستد و بتواند فعالیتهای انقلابی خود را ادامه دهد و برای فرزندانش هم دعا می کرد که عاقبتشان ختم به شهادت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.